[Utmaning] Scenariotävling ALIEN filmfranchise

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,465
Inte korrekturläst det för fem öre och har säkert mer plothål en amerikansk TV-såpa, men nu finns ett bidrag till så @God45 slipper vinna på walk over i varje fall.

Holy fuck vad bra! Du fixar hål i filmen, har en awesome karta!, har olika spelstilar snyggt förklarade och det ser riktigt kul ut! :D
 

Stareater

Får vissa att fatta vad rollspel kan vara.
Joined
6 Apr 2017
Messages
818
Location
Umeå
Holy fuck vad bra! Du fixar hål i filmen, har en awesome karta!, har olika spelstilar snyggt förklarade och det ser riktigt kul ut! :D
Jo det borde duga som en kvälls underhållning. Jag gillar dock hur härligt elakt ditt scenario är.
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,882
Jag har en liten kort grej på gång, men den är inte klar och kommer nog inte hinna korras innan inlämning. Skickar in den om jag hinner klart den :)
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,882
Okej, skjut inte upp det du kan göra idag till imorgon. Fick värsta flowet och lyckades skriva klart scenariot! Precis som @Stareater sade så är inte heller mitt äventyr korrläst och säkert fullt av plot holes, men tänkte att det kunde vara kul att komma med ett litet bidrag i alla fall :)
 

Attachments

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,465
Okej, skjut inte upp det du kan göra idag till imorgon. Fick värsta flowet och lyckades skriva klart scenariot! Precis som @Stareater sade så är inte heller mitt äventyr korrläst och säkert fullt av plot holes, men tänkte att det kunde vara kul att komma med ett litet bidrag i alla fall :)
Helt skruvat på ett helt awesome sätt :D
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,406
Location
Maastricht
Okej, skjut inte upp det du kan göra idag till imorgon. Fick värsta flowet och lyckades skriva klart scenariot! Precis som @Stareater sade så är inte heller mitt äventyr korrläst och säkert fullt av plot holes, men tänkte att det kunde vara kul att komma med ett litet bidrag i alla fall :)
Ok, den twisten såg jag inte komma....!
 
Top