Nekromanti Utlysning av ny post, AO

Joined
18 Apr 2002
Messages
957
Location
Dalaupprorets centrum och bostadsorten för Troberg
Re: Magoo

mmm synd...

en riktig tjej säger alltid nej
Det låter jobbigt hur ska jag göra i helgen då jag får besök? Tänkte eventuellt fråga om hon vill hitta på något mera någon gång efteråt. Hur ska jag få henne att gå med på det om riktiga tjejer bara säger nej! För jag är rätt säker på att hon är en riktig tjej!

*förvirrad*
 

Zire

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
3,014
Location
Umeå
Vänd på frågan: "Visst ska vi hoppa över..."[NT]

NT = No Text (Ingen text)
 

Tibbelin

Warrior
Joined
28 Mar 2006
Messages
305
Location
Nangiala
Jag tackar nej till min nominering

Det är en post som onekligen kan fylla en funktion och jag tror inte heller att den kommer försvaga rollspel.nu-forumet. Den som känner att den vill föra sin egen talan kommer fortfarande kunna göra det, men den som känner sig överkörd ges en alternativ kommunikationsväg vilket jag ser som något väldigt positivt.

Även om jag tror att det är en post som i allra högsta grad skulle passa mig och jag skulle göra ett bra jobb så avsäger jag min nominering. Det huvudsakliga skälet är att jag bara för några dagar sedan fick höra talas om den här tråden och att jag var nominerad. Jag är helt enkelt inte aktiv nog och det råder stor tveksamhet till om jag har någon framtid överhuvudtaget både inom forumet och hobbyn överlag.

Hade en sådan post funnits tidigare så hade min inställning kanske varit annorlunda så jag hoppas försöket faller väl ut.
 
Top