Varulv [utkantRe3]

@Big Mama @Basenanji och @Sidd
Om bonkplanen på Brynolf ska fungare behöver ni kanske flytta era röster?
För mig får ni gärna sätta dem på impe, men ni styr själva. Det vore sjukt skönt att få färg på både Brynolf och Impe i samma runda
Har inte hängt med här under eftermiddagen.

Jag vill hellre rösta ut @Octagonal än @Impetigo är jag ulvig nu?

Jag kan ha läst @fjodorsenuba helt fel. Fjodor är du draken? Svara ärligt!

@Brynolf är scum eftersom han tjatar om sitt bonk

Impe ger fruktransvärt mer scumvibbar än octa, om octa är scum, så är han inte samma fraktion som hägern isf. Jag tror inte han bluffar om att ha attackerat hägern... jag hade som sagt mäktiga +1 i attack...inte en chans att jag skulle rått på hägern

Just det! Jag tror det var Fjodor som verkar ljuga om sin föemåga redan i går - passiva föemågor verkar ha ordet ”passiv” tillskrivet. När fjodor kopierade in från sitt pm stod inte det ordet med.

Jag kan ta fel på person, det var mycket annat som hände då. Så om nån ids dubbelkolla vore set kanon. Men jag är rätt säker på att det var fjodor.

I kombination med att Bm säger sig hållas borta från marknadsplatsen tycker jag att det pekar mot:

1. Att Fjodor i r1 gixk rill marknadsplatsen, valde ”anfall Bm” och flyttade Stradh till tempelklippan. Detta för atr hålla två Urinvånare borta från sina hemrutor.

2. I r2 stod Fjodor kvar på marknadsplatsen, skyddade sig på batten ovh flyttade BM till värdshuset.

3. Att Fjodor bara fejkar sin passiva förmåga men missar att passiva förmåhor är utslrivna som just passiva.

Röst: @fjodorsenuba
Jag vill bara lägga in att jag blev placerad på Templet av vimes i R1 och gick till marknaden på nattfasen enligt reglerna och stått där sen R2.

Jag kan också säga att jag har valt anfall på BM på Marknadsplatsen men hon har inte dykt upp här xD hade önskat att jag kunde dra folk hit och dit.

Nej jag är bybo enligt PM. Hade jag varit drake hade jag väl inte hållit på och sidda mig i R1? Inge vill väl göra en DTF miss och bli grillad som alien i R1?

Detta har Brynolf svarat. Att han fått en notis. Vore intressant att läsa pm:ett från Vimes i sådana fall.

Detta har Brynolf svarat. Att han fått en notis. Vore intressant att läsa pm:ett från Vimes i sådana fall.
Då kanske någon mer kan gå i god för att de ockaså fått ett imorgon? Om ingen fått ett till idag mer än brunte

Öh, fattar jag fel?

Först sker förflyttning

Sedan sker bonk

Om jag skulle bonkat någon så gade väl jag gjort det i smedjan?

Tacksam för förklaring!
Nej, du kan antingen attackera där du står i skymningen och röra dig sedan. Eller röra dig till natthärbärget och sedan attackera någon där. Är jag rätt säker på. @Vimes?

Ok så nu ska vi koordinera här som ulvarna och demonerna garanterat gör i sina privattrådar. Vart ska vi gå och vem ska vi bonka? Det blir ju omöjligt att koordinera då skummisarna ser allt i tråden.

@Basenanji har du nått bra kodspråk som skummisar inte förstår? XD

Ok så nu ska vi koordinera här som ulvarna och demonerna garanterat gör i sina privattrådar. Vart ska vi gå och vem ska vi bonka? Det blir ju omöjligt att koordinera då skummisarna ser allt i tråden.

Mitt kodspråk är helt obegripligt för de flesta, är jag rädd. Det tolkas som ”ulvigt” vilka ord jag än väljer 🤣

Jag är mest intresserad av om han blev attackerad i skymningen eller på natten, eftersom det avslöjar vem som kan ha gjort det och i sådana fall ljuger om att ha attackerat Hägerstrand. Skymningen så ljuger Octagonal eller StradhLestat, natten så ljuger Sysp.

Jag är mest intresserad av om han blev attackerad i skymningen eller på natten, eftersom det avslöjar vem som kan ha gjort det och i sådana fall ljuger om att ha attackerat Hägerstrand. Skymningen så ljuger Octagonal eller StradhLestat, natten så ljuger Sysp.
Ja! Bra slutsats!

Vi borde helt enkelt sluta oss till att någon/några är scum av Octagonal, Brynolf eller Sysp.

Jag vill helst att vi:
  • Röstar ut Brynolf
  • Bonkar Sysp
Om @Sysp är bybo borde han förstå att vi i byn aldrig kan ha med en potentiell demon i spel. Däremot borde han kunna få föreslå vem som ska få hans loot etc. Men trist förstås för du är himla bra på det här spelet @Sysp 🙏

Ja! Bra slutsats!

Vi borde helt enkelt sluta oss till att någon/några är scum av Octagonal, Brynolf eller Sysp.

Jag vill helst att vi:
  • Röstar ut Brynolf
  • Bonkar Sysp
Om @Sysp är bybo borde han förstå att vi i byn aldrig kan ha med en potentiell demon i spel. Däremot borde han kunna få föreslå vem som ska få hans loot etc. Men trist förstås för du är himla bra på det här spelet @Sysp 🙏
Och fördelen att offa en uppenbar icke-original-demon som dessutom sagt att han tänker spela och vinna med byn istället för att försöka få ut ett original-scum redan nu är?

Har frågat dig det där förut och inte fått nåt bra svar.

Du kan behålla din komplimang, den ringer falskt. Hade du tyckt att jag var nyttig på riktig för byn hade du velat ha kvar mig. Jag tror du tycker att jag är farlig.

Det har redan skrivit om att bonka brynolf. Vi är 4 andra spelare hos honom.

@Yenniz tror du att du med ett +1 från mig skulle ha attack nog för att få ut Demon hägern? Annars är jag benägen att tro på att octa arttackerade hägern. Och att vi lyckades för att vi var 3?
Om octa inte attackerade Hägern, så var han frukttansvärt snabb på att ta åt sig äran? Först med att säfga att han attackerade hägern.
Visst jag har ett ok försvar, men jag är inte säker på att jag skulle överlevt en ensam scummis ens..än mindre 2 om nu hägern och octa är scummisar ihop...

Det är här det börjar kännas udda att folk nu försöker peka på octa...vem började med det? Var det basse eller var det någon annan?

Back