Varulv [UTKANTE] - R4

Et tu, brute? 😖
Nu synar vi alla! 😄 Du har ju Ă€ndĂ„ mördat en bybo eller tvĂ„?

För oss som inte kommer ihÄg alla dina attacker, kan du redovisa vilka du skjutit pÄ i vilka rundor som lite service till oss andra nu nÀr vi nu försöker ta analysen i mÄl tillsammans?

Nu synar vi alla! 😄 Du har ju Ă€ndĂ„ mördat en bybo eller tvĂ„?

För oss som inte kommer ihÄg alla dina attacker, kan du redovisa vilka du skjutit pÄ i vilka rundor som lite service till oss andra nu nÀr vi nu försöker ta analysen i mÄl tillsammans?
Ja, fair enough! Jag skulle ocksÄ misstÀnka mig.

Runda 1: Anthrox
Runda 2: HĂ€gerstrand
Runda 3: Sidd
Planerad Runda 4: Impetigo

Edit: röster ocksÄ nÀr vi ÀndÄ hÄller pÄ:
Runda 1: Anthrox
Runda 2 : Octagonal
Runda 3: Fjodorsenuba (bytt frÄn Sidd enligt önskemÄl)
Runda 4: Sidd

Nu kliver jag pĂ„ jazzgigget đŸŽžđŸŽ€sĂ„ ni fĂ„r stĂ„ för hur detta urartar. @Big Mama pĂ„ sĂ„ng 💃kan intyga att riddaren Ă€r snĂ€llaste bybon i Utkante. Åter efter typ 22:10

Stradh har bonkat Brynolf + HÀger och kanske buffat sig lite i sin smedja om jag rÀknat rÀtt?
Jag har inte kunnat buffa mig i smedjan Ànnu. Jag kom just hit. Och Àr jag ensam nÀr jag vÀl kan buffa nÄgon, sÄ blir det mig sjÀlv. Den som buffas mÄste vara i smedjan

Det blir en intressant röstning imorgon, onekligen.

Jag skulle ju hellre bli bonkad Ă€n utröstad om jag bara visste att det var bybor som bonkade. đŸ€·

Fem minuter till AD, lĂ„s in röster nu och var beredd pĂ„ att flytta sen innan kl 20 👍

SĂ„ alla utom basse dĂ„? 😄 Osannolikt med extra röst pĂ„ t ex Stradh dock om han inte ljugit om attackvĂ€rdet, hade bara 1 pĂ„ 6 att fĂ„ en för HĂ€ger t ex.
Ja hÀger bonket var vÀl extremt liten chans att fÄ röst pÄ för mig... Men sen ökade kanske chansen? För fÄr man loot som höjer attackvÀrdet, sÄ höjer man vÀl chansen att fÄ en ring nÀsta gÄng?
DÀrmed inte sagt att jagh fÄtt högre attack, eller att jag har ring.... bara att möjligheten finns?

Jag Àndrar nog min, det var dÄlig action pÄ Yenniz-drevet och inte mycket rödflagg dÀr.

Röst: @Sidd

Ja, jag stÄr fast vid min röst.
Ja, jag synar gÀrna bÄde Sidd och Impe. Jag tror mest pÄ Impe som stygging. Men Àr lite rÀdd för att din attack inte gick igenom sidds rustning...
Nu fÄr vi hoppas att @Sidd hÄller sitt ord att hjÀlpa till att bonka impe

Back