Varulv [UTKANTE 3] - R2

Vad är caset mot Octa egentligen?

*Han kommer från Krigarens Handbok
*Han hängde nästan Anth
*Han har samma dröm som Basse

Nåt mer jag missat?

Hörni! Om vi ska ha nån rackarns Syntetisk Deadline så är den om

TIO MINUTER

Är ni nöjda med att vi hänger Octa alltså? Har vi inte mer direkta spår att följa? Typ Anths mördare tex?

Hörni! Om vi ska ha nån rackarns Syntetisk Deadline så är den om

TIO MINUTER

Är ni nöjda med att vi hänger Octa alltså? Har vi inte mer direkta spår att följa? Typ Anths mördare tex?
Jag är nöjd med Octa. Hellre en som jag är 80% säker på att han ljög om sin dröm (eller 20% att han och basse är på annat lag än mig) än 33% chans på anthrox mördare

Om du ogillat Strads smedjeplan (det gör jag med, jag förstår inte vad han sysslar med) så borde du väl i rimlighetens namn ha röstat på Stradh och inte på Ant för att han stödde den. Det här håller inte Hägern.

Jag ska läsa ikapp sista timmarna men uppfattar det som att Octa fick flest röster vid 19.00? Tagga mig annars så flyttar jag min röst.

Vad ska ni göra nu hade ni tänkt? Rösta ut mig som bybo?

Det kan ju lika gärna vara nån av de andra som ljugit om att de har samma dröm?

Om du ogillat Strads smedjeplan (det gör jag med, jag förstår inte vad han sysslar med) så borde du väl i rimlighetens namn ha röstat på Stradh och inte på Ant för att han stödde den. Det här håller inte Hägern.
Jodå. Att @StradhLestat kommer med planer som jag inte tycker funkar gäller även när han är bybo. Att jag påpekar saker som jag inte tycker håller är inte nödvändigtvis ett tecken på att han är ulv.

@Anthrox och jag brukar tolka spelet på liknande sätt. När han hoppade över det som jag tyckte var uppenbara risker med Stradhs plan misttänkte jag honom. Sen var det fel och det får jag lära mig av, men anledningen till att jag misstänkte Ant var INTE en anledning att rösta på Stradh

Hålla nån måste vi ju rösta ut. Antigen klipper ni mig nu eller så får ni hoppa till Big mama eller Brynolf. Bestämmer er, herregud det kan inte finnas många bybor med i spel…

Om vi antar att Stratten inte ljuger så har busfraktion inte bara stoppat denne från att fastna på Marknadsplatsen utan även skickat Stratten till Tempelklippan. Varför då?
De vill förstås inte att Stratten ska kunna använda smedjan.
Tror nog Stratten gör bäst i att försvara sig kommande skymning/natt så vi kan alla titta på:
@Basenanji
@Hägerstrand
@Octagonal
@Brynolf

Det finns förstås mördare i den 4-klövern.
Bybor har på Tempelklippan kan börja fundera på förmågan SKYDDA.
Om bybor tror att vår byasmed är grön så kan denne behöva lite uppbackning.
Det behöver inte ha varit en onding som flyttade på Stratten. Det kan ha varit en bybo med power som ville hindra honom från att ge Yenniz extra krafter. Någon som liksom jag och även Häger ser Strattens ridderlighet mot Yenniz som vanskligt för byn.

Stratten är antingen obetänksam riddare eller så vet han mer om Yenniz krafter än vi andra eller så är de ulvar ihop.

Back