Varulv [UTKANTE 3] - R2

Ja det förstås. Blir väldigt jobbig matte.
Det gäller ju även för mördarna.
Att fjodde sussar om det här å försöker slingra sig förstår jag då denne skitigt i det blå avskrädet på Marknadsplatsen men att du Brynolf inte fattar att denne ljuger är en gåta!

jag haft samma dröm som Basse.
Det är ju ganska udda ändå. Antingen fuckar Vimes med oss eller så är det något som triggar drömmarna, och du och Basse har råkat trampa på samma trigger.

Eller så ljuger Octa.

Nu på hotellet. Spännande spel!

Det här med drömmarna är coolt, har vi en lista på vilka som drömt och vad? Jag har inte drömt. Jag skickade ju dock heller inte in förflyttning och förmågeanvändning till SL.

Basses stats och post verkar legit. Det är möjligen fraktionen han fabricerat.

Appropå drömmarna, jag tror nog att det kan absolut vara nåt där, Vimes flaggade ju för betydelsebärande fluff. Just ordet ”härsket” får mig att reagera lite, det stod nåt om härsket kött i fluffet i R1.

Däremot är jag ju inne på att fraktionerna och yrkena kan vara slumpmässigt ihopparade så där kanske vi har mindre att hämta.

Ser du ett potentiellt problem i att du kanske blir stående över en död bybo om du bonkar folk?

Vad ska byn göra i så fall? Avstå från att rösta ut dig för att du är en go gubbe? Ska detsamma gälla alla andra också? Eller vilka?

Om vi hänger en bybo för att ha bonkat en annan bybo tror jag vi får svårt att vinna sen.
Jo, jag ser en överhängande risk att jag blir hängd om jag bonkar en bybo, därav sonderingen vad vi tycker om bonkande 😋

Men att vara bybo vars enda uppgift uppenbarligen är att bonka och då inte bonka känner jag också är att handikappa oss i ett spel där buset får bonka och levla ”fritt”.

Det enda jag kan bidra med tänker jag är att efter bonkning, oavsett resultat, redovisa att det var jag som bonkade i rundan efter och möta konsekvenserna av detta. Ingen, inklusive jag, bör ha carte blanche att få bonka fritt utan risk att hängas om vi inte får absolut grönfärg på en spelare på något sätt och det har vi ju inte lyckats med än.

Ett litet lyxproblem är att min bonkbonus om jag läser den rätt är så stor att den typ garanterar högsta resultatet på loottabell, dvs extraröst, och det vill jag ju knappast ha 😄

Det enda jag kan bidra med tänker jag är att efter bonkning, oavsett resultat, redovisa att det var jag som bonkade i rundan efter och möta konsekvenserna av detta
Mm. Men även Sidd verkar ju vara en hejare på bonk. Ska vi låta er plöja fältet helt blint? Det låter lätt vanskligt.

Men eftersom vi inte tycks få till någon konsensus kring Artificiell Deadline så lär vi inte lyckas hänga så många framöver heller. Jag är för att vi släpper loss dig och Sidd på den som får flest röster, även om vi inte uppnår absolut majoritet.

Ett litet lyxproblem är att min bonkbonus om jag läser den rätt är så stor att den typ garanterar högsta resultatet på loottabell, dvs extraröst, och det vill jag ju knappast ha 😄
Då är det bara att bonka på tills du har flest röster. Win!

Mm. Men även Sidd verkar ju vara en hejare på bonk. Ska vi låta er plöja fältet helt blint? Det låter lätt vanskligt.

Men eftersom vi inte tycks få till någon konsensus kring Artificiell Deadline så lär vi inte lyckas hänga så många framöver heller. Jag är för att vi släpper loss dig och Sidd på den som får flest röster, även om vi inte uppnår absolut majoritet.

Du röstar för konsensusbonk snarare än bonk efter eget krigarhuvud, redovisa mål efter?

Det är ju en ganska övergripande risk också att jag mördas rätt snabbt med min tydliga intention att bonka och inte försvara/skydda, men den här rundan bör det ju bara vara Yenniz som kan mörda mig skymningen och deklarerar jag inte målet innan vet ni inte var jag ska gå och bonka heller.

Ja, det låter väl klokare än att låta er veva loss hejvilt.
Det gäller väl för övrigt inte bara er två. Vi kan säga att den som får flest röster hamnar på en Wanted-lista, och är fritt fram att bonka för alla och envar.

@Sysp
Ska vi bilda en UTKANTES MÖRDARPAKT.
Vi väljer varannat offer för vår mäktiga duo!
Som ståtlig Riddare sp har jag förstås högst status att välja första mål men eftersom att jag är en sån hedersknyffel så erbjuder jag att krigaren kan välja först⚒️❤️🗡️

Back