Varulv [UTKANTE 3] - R2

FULL DISCLOSURE:
1. Rösträkningen laggar lite (med 2 minuter?), och när jag kollade röstverktyget vid deadline hade Anthrox 5 röster. "Det är inte tillräckligt för utröstning" tänkte jag.
2. Anthrox blev mördad.
3. När några i tråden nu började snacka om att Anthrox skulle blivit utröstad gick jag tillbaka till röstverktyget och såg 6 röster. "Åh, nej, jag har räknat fel! Vilken klant!" tänkte jag.
4. Jag postade ett inlägg om det.
5. Sen kom jag på att 6 röster inte räckte till utröstning, och tog bort inlägget för att inte skapa oreda.
6. Några hade dock sett inlägget så nu skriver jag det här.

Alltså: förra rundan krävdes 7 röster för utröstning. Anthrox blev inte utröstad. Denna runda krävs 6 röster för utröstning.

FULL DISCLOSURE:
1. Rösträkningen laggar lite (med 2 minuter?), och när jag kollade röstverktyget vid deadline hade Anthrox 5 röster. "Det är inte tillräckligt för utröstning" tänkte jag.
2. Anthrox blev mördad.
3. När några i tråden nu började snacka om att Anthrox skulle blivit utröstad gick jag tillbaka till röstverktyget och såg 6 röster. "Åh, nej, jag har räknat fel! Vilken klant!" tänkte jag.
4. Jag postade ett inlägg om det.
5. Sen kom jag på att 6 röster inte räckte till utröstning, och tog bort inlägget för att inte skapa oreda.
6. Några hade dock sett inlägget så nu skriver jag det här.

Alltså: förra rundan krävdes 7 röster för utröstning. Anthrox blev inte utröstad. Denna runda krävs 6 röster för utröstning.
Exakt vilka tider låg inlägget ute som du tog bort?

Varför befinner sig båda krigarhandboksmännen @Octagonal och @Hägerstrand på tempelberget? Ni luktar lök!
Vi har en tantrisk sexritual för att distansmörda Anthrox, det är vår specialförmåga. Det är också därför vi luktar pök (antar att du stavade fel)

(Vilken sorts svar tänker du att du ska få på den här frågan? Jag slumpade min förflyttning)

Jag antar att ni vill veta mitt yrke sent omsider. Jag är Krigare. Min förmåga är så simpel att jag först missade att jag hade en (trodde det var exempeltext) 😄
Klart nån måste vara krigare. Säger inte så mkt eftersom du var sist.

Ok, inga bökiga setuptider och små sketna bonusar alltså?

MAN FÅR INTE REDIGERA ELLER TA BORT INLÄGG!

Röst: @Vimes

(Nu är det färdigtramsat från mig, jag lovar. Jag har suttit uppe och jobbat på tok för lång tid och känner mig på riktigt lite loopy)

Klart nån måste vara krigare. Säger inte så mkt eftersom du var sist.

Ok, inga bökiga setuptider och små sketna bonusar alltså?
Nä, väldigt straightforward och vanilj men rätt kraftigt om vi nånsin får slåss. Och nä, sisten ut ger inga grönpoäng. It is what it is.

Big mama väljer att veva mot Gud själv😱
Skulle jag väl aldrig göra?

Nej, men vi har en spelare som har stenkoll på antalet röster, vilket är nödvändigt för en ulv som vill nattmördar en spelare som är på vippen att bli utröstad.

Som ser och hör allt meeen inte hinner byta röst för hon nattar barn! En som har yrke nattmördare. Aha!

Jag hade fel, det var på sidan 8!

@Big Mama tror det var rätt tidigt, strax efter ditt inlägg som diskuterade varför Anthrox inte blev utröstad.
Ok, ja du hintar lite om att du kan ha ihjäl folk utan att bli stående vid liket ja. Lite skumt av Strad att dra så stora växlar på det. Jag menar, din förmåga kanske inte ens använder sig av attack/defense-värdena.

Jaha, det skulle visa sig vara ett ganska lätt, traddigt spel ändå? Typiskt @Vimes att posera som någon sorts "ja e jete-exprementel faktistt"

Äh, ska vi börja rösta ut scum hörni?

Jaha jag ser att mina nya fräscha misstänkta har tagit sig till tempelklippan! Men ni får ju ge er, jag är typ omöjlig att ha ihjäl där!

Röst: @Hägerstrand lika charmig som han är scum.

(han och Octagonal är skumma som helt fräckt ville ta ut @Anthrox )

FegBasse som gjorde så ingen blev utröstad i R1.

Nu vill du börja köra VJVS och rösta ut scum.

@Big Mama du menar att ulvarna har ”vanliga” nattmord genom @Yenniz ?
Nej, jag ser inte hur hon kan ha utfört detta mord men hon kan ha bidragit med att räkna ut att rösterna inte räckte för att få bort Ant så Sidd fick göra det smutsiga arbetet.

Sidd & jag var ulvar tillsammans för ett par veckor sedan och vi hann knappt börja spela innan han ville offra sig.

Stratt tror jag fortfarande är grön (svårt att ändra sig när man är inne på nåt) men av någon oförklarlig anledning så hjälper han Yenniz. Om du är bybo så kan du väl åtminstonde berätta hur du har buffat henne.

Back