Varulv [UTKANTE 3] - R2

Ehm oops 😄

Full dag i Lund, sen full Sysp pĂ„ kvĂ€llen. Gnagande tanke dyker upp 20:20 nĂ€r jag kommer tillbaka pĂ„ hotellet. Öppnar rollspel.nu, 16 pingar 😊 Försöker lĂ€sa ikapp nu. Varför Ă€r jag inte död och varför Ă€r Anthrox det?
HEJ SYSP!

Vad Àr det som pÄgÄr nu? Jag Àr helt sÀker pÄ att jag lÀste att @Vimes skrev att han missat sista rösten pÄ Anthrox eftersom röstrÀknaren laggade, men nu kan jag inte se det inlgget lÀngre? Och fler Àn mig hade kommenterat det?

HÄller jag pÄ att bli galen eller hÀnder det konstiga grejer nu eftersom servern verkar lite fucky?

Vad Àr det som pÄgÄr nu? Jag Àr helt sÀker pÄ att jag lÀste att @Vimes skrev att han missat sista rösten pÄ Anthrox eftersom röstrÀknaren laggade, men nu kan jag inte se det inlgget lÀngre? Och fler Àn mig hade kommenterat det?

HÄller jag pÄ att bli galen eller hÀnder det konstiga grejer nu eftersom servern verkar lite fucky?
Nej, jag sÄg det inlÀgget ocksÄ tidigare.

@Brynolf vad gjorde du för drag i R1? Du Sidd eller BM har dödat Anthrox!
Jag gick till tempelberget som du ser. Och jag försvarade mig sjÀlv pÄ kvÀllen. Men det kan du ju inte se.

Ja, om ingen har nÄn mörda-pÄ-avstÄnd-förmÄga sÄ Àr helt klart jag, Sidd eller BM mördare. Troligen stod han vÀl still iaf, eftersom han var pÄ sitt arbete liksom. Han tÀnkte sÀkert anvÀnda nÄn förmÄga dÀr. Troligen hade han inte samma shit som jag o Strad. Kanske nÄn mer poweraktig en. SÄ inte superkonstigt att just han mördades egentligen.

Sidd (eller jag) Àr nog mest trolig mördare, dÄ han/jag fÄtt tvÄ chanser att lyckas med mordet.

Röst: @Brynolf

Att göra som Sidd och stÄ kvar vid sitt mordoffer Àr inte sÀrkilt genialiskt. NÀ dÄ tror jag snarare pÄ Brynolf. Sen kan ju alltid Big mama ha fÄtt feeling att göra nÄgot ovÀntat.
Detta gÄr inte ihop

NÀ det lÄter ju rimligt för all del. Fel, men rimligt tÀnkt.

1. Jag ser yennis och förmÄgan som byns förkÀmpe. Som ska drÀpa byns fiender.
Det dÀr Àr ingen förklaring. Vad Àr det konkret som gör att du ser Yenniz som byns stora hjÀlte som ska rÀdda byn?

Vad exakt har du boostat henne med? Kunde du ens nÀr ni inte Àr pÄ samma plats?
2. Se punkt 1
Undvikande av mina frÄgor.
3. Jag ser utröstning som en förlust för byn i det hÀr partiet snarare Àn ett redskap.vDen Àr bara till fördel om vi tror pÄ att det Àr scum. Jag vette attan vad fjodde gör, nen jag ser heller inget scum dÀr
3 jag röstade pÄ hÀgern, inte anth
Bortkastad röst = rÀddning av spelare som hÄller pÄ att röstas ut.
4. Se punkt 1
Du varvar din bergsÀkra övertygelse med att inte kunna motivera. Det Àr okej att Àndra sig, bara dÄ du vet.

@Yenniz - Strad tycks ha fÄtt för sig att du kan mörda folk pÄ andra sÀtt Àn vanliga anfall. Har du sagt nÄgot om det under spelet?

Om @Sidd eller @Brynolf eller @Big Mama Àr bybo som fÄtt feeling och anfallit Anthrox för att ni trodde att han var ulv sÄ mÄste ni berÀtta! Vi lovar att vara förstÄende.
Jag har inte anfallit Ant eller nÄgon annan.

Det enda jag gjort Àr att anvÀnt min förmÄga pÄ mig sjÀlv i brist pÄ andra ideer.

@fjodorsenuba. Är det fortsatt sĂ„ att ingen ska gĂ„ till Marknadsplatsen?

Impe verkar mÄ fint dÀr med dig. Vill du berÀtta hur det kommer sig att han mÄr bra dÀr. Det skulle ju hÀnda en katastrof.

Okej. Hur skulle jag tjÀna pÄ att ljuga om nÄgot sÄ korkat?
NÀ, det verkar vÀl onödigt. Jag tycker det Àr ett Àmne som dykt upp lite hela tiden i R1, sÄ jag blir misstÀnksam om man pÄstÄr att man missar det. Men det Àr ovanligt ulvspel att lÄtsas missa saker pÄ det sÀttet (fast inte dÄligt i sig, eftersom det kan vara grönande).

@Yenniz - Strad tycks ha fÄtt för sig att du kan mörda folk pÄ andra sÀtt Àn vanliga anfall. Har du sagt nÄgot om det under spelet?
Det enda jag har skrivit om mitt yrke var som svar pÄ Stradh i första trÄden, rÀtt tidigt (sida 2 eller 3?).

Men alltsÄ det Àr ju jÀÀÀttemÄnga poster i R1 och jag Àr trött och fortfarande smÄfull. Det fÄr bli mer imorgon.

Jag antar att ni vill veta mitt yrke sent omsider. Jag Ă€r Krigare. Min förmĂ„ga Ă€r sĂ„ simpel att jag först missade att jag hade en (trodde det var exempeltext) 😄

Exakt vad var klockan nÀr du sÄg detta inlÀgg som sedan försvann?

Back