Varulv [USCSS Wrnu] Runda 1

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Någon som har koll på ställningen?

Jag har inte röstat för kryostasen vågar vi verkligen skippa det? Då kan ju vilken scummis som helst snipea det hela...
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,564
Location
Oktoberlandet
Nån borde gå till labbet tänkte jag skriva och kom på att jag glömt att skicka in förflyttning…

Jag går till labbet!
Vad ska du dit å göra tänkte du?
Jag var ju där helt i onödan.
Där ska en opereras av en annan.
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,451
Location
Köping
Två snabba på mobil innan rundans slut:

Det är, som Martin3 säger, nåt med Sidd som gör att han alltid verkar skum. Lite samma som med Basse. Hinner inte omvärdera, kryostasa katten baserat på att han var själv och var sist med att säga det känns inte stenhårt heller. Sen är ju kryostas ganska snällt, som vi tror hjälper vi antingen en bybo att vinna eller röjer undan en scum.

Xenomorfen tog ju med lätthet två personer samtidigt i första filmen, så jag tror också ensamhet är mer för fuffens än skydd.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,564
Location
Oktoberlandet
Två snabba på mobil innan rundans slut:

Det är, som Martin3 säger, nåt med Sidd som gör att han alltid verkar skum. Lite samma som med Basse. Hinner inte omvärdera, kryostasa katten baserat på att han var själv och var sist med att säga det känns inte stenhårt heller. Sen är ju kryostas ganska snällt, som vi tror hjälper vi antingen en bybo att vinna eller röjer undan en scum.

Xenomorfen tog ju med lätthet två personer samtidigt i första filmen, så jag tror också ensamhet är mer för fuffens än skydd.
Rösta på katten då som vill stå själv
 
Top