Varulv Ulvgårdens gästabud - R2

Förlåt @Sömniga Isaac om jag är en jobbig bard🎶
Det är jag som ska be om ursäkt. Jag vet inte varför jag hängt upp mig så mycket på ditt spelande Sidd. Du ju en hyfens spelare som tillför mycket till spel. Jag borde sluta vara en så tjurig utter.

Det är jag som ska be om ursäkt. Jag vet inte varför jag hängt upp mig så mycket på ditt spelande Sidd. Du ju en hyfens spelare som tillför mycket till spel. Jag borde sluta vara en så tjurig utter.
Haha, jag hade jättestora problem i början med att försöka läsa Sidds spel (vore ju en lögn att säga att jag inte fortfarande har det), så det blev rätt ofta som jag hakade upp mig där. Så I feel you, Sidd är ett enigma 🥰

fast hon är ju inte det om ett annat överhuvud mördas
AHA!

Om ett överhuvud dör kommer en ny spelare på tronen och den kan jag sia! Jag har helt missat detta. Ja, vi får väl se om jag lever så länge. Ikväll får ni Isaacs färg i alla fall. Om han nattmördas får ni den på annat sätt men jag kan ju inte göra mer än mitt bästa. Alla jäklar regler flyger in från sidorna!

@Sysp Sorry om jag lät bitter och sur. Jag tycker alltid vsrulvsspel är kul förutom jävla disco i Nora eller vilket det var där man bara random blev mördad ja å Utkante så klart där ulvlaget hade dubbla röster, fritt mördande en gång per runda och spelare.
Hur tycker du att spelet blev om du jämför med hur du tänkte vid ritbordet?

Back