Varulv Ulvgårdens gästabud - R1

Kan passa på att klämma in en lista innan rundan är slut, istället för att bara posta strunt.
Grön till röd:
@Impetigo - Byns klaraste stjärna, håller huvudet kallt till skillnad från oss andra klåpare och säger smarta saker i princip hela tiden.
@Brynolf - Familjeöverhuvud. Inledde starkt för att slå in byn på banan vi hamnade på, och hjälper till att hålla bra ordning och reda.
@Sidd - Kom in lite svagt men spelade upp sig rejält andra dagen. Gör precis allt jag vill att en bybo-Sidd ska göra.
@Hägerstrand - Lite mycket blodhund med tunnelseende (#glashusmötsten), men våra hjärnor måste vara kopplade enligt samma ritning för det är lite skrämmande hur ofta jag och Häger tänker åt samma håll.
@BiobunkerVII - Producerar och pressar, ifrågasätter och står aldrig still typ. Det Basse sa var rödande för BB7 är nog det jag skulle säga grönar honom snarare.
@Mr.J - Växer med varje post och ser ut att ha ett bra öga för analyser. Ta gärna mer plats!
@fjodorsenuba - I princip osynlig, as always. Svårt att säga något ens efter så här lång tid.
@StradhLestat - Går som brukligt sin egna väg i en jobbig R1, vilket kan vara svårt att läsa, men jag har tillit här att när det väl gäller får vi en aktiv och engagerad Stradh.
@Sömniga Isaac - Familjeöverhuvud. Var skönt att bli av med familjeskyddet här för jag har absolut ingen tillit till Isaacs flängande spel, och vet att han kan gå under radarn väldigt länge om han vill.
@Big Mama - Familjeöverhuvud. Väldigt frånvarande och med en riktigt skum argumentation gällande familjeskyddet. Gör mig nervös.
@Octagonal - Kan vara årets märkligaste inledning i ett spel. Försvarar Basse som tydligt signalerar ulv som gett upp, vilket är ännu märkligare.
@Basenanji - Ulv som gett upp, på väg ut.
@Vimes - Vimes "allt som inte förbjuds i spelet är tillåtet" Vimsson som här tycker att vi ska förhålla oss till spelets mekanik, trots att den försvårar för byn, när vi bara kan låta bli. Obstruerar hjälpmedel för byn med flimsy förklaringar som inte håller. Svarar inte på frågor. Ulv som snart har gett upp.

Just det, @Hägerstrand ! Diskussionen är ju över nu eftersom Basse kommer åka ut. Så no heat så att säga. Kan du lista de "olika argument" jag haft angående AD? Tror inte du gjort det ännu, eller?

@Octagonal - Kan vara årets märkligaste inledning i ett spel. Försvarar Basse som tydligt signalerar ulv som gett upp, vilket är ännu märkligare.
Svårt att vinbäga det här, men jag tror att om basse är bybo så är octa megaulv. Tror inte en medulv skulle försvara ulv-Basse sådär hårt när det såg såpass kört ut.

Med tanke på att Basse inte lämnar något testamente så känns det faktiskt hoppfullt att han är ulv.

Svårt att vinbäga det här, men jag tror att om basse är bybo så är octa megaulv. Tror inte en medulv skulle försvara ulv-Basse sådär hårt när det såg såpass kört ut.
ähhh va?
hHär får jag inte ihop din logic.... HUr ä'r Octa megauilv om basse är bybo?

Det var allt en fin tankevurpa. Om Basse är god så är jag som inte tyckte vi skulle rösta ut Basse ond?

Nu börjar jag fråga mig om inte du är ulv som lägger upp detta inför framtida rundor för att få ut mig.

Det var allt en fin tankevurpa. Om Basse är god så är jag som inte tyckte vi skulle rösta ut Basse ond?

Nu börjar jag fråga mig om inte du är ulv som lägger upp detta inför framtida rundor för att få ut mig.
Vadå, om basse är ond så ger det ju dig lite grönkladd. Det vore väl fint?

Back