BiobunkerVII
Kaoskardinal - Svintryne
ser att jag inte svarade alls tydligt @Octagonal om jag måste säga 4 säger jag
Basse, Fjodde/Morsan, Sidd och Vimes
Basse, Fjodde/Morsan, Sidd och Vimes
Svarar inte på frågor.
Gjort, multipla gånger. Det blev tjatigt till slut.Vilka frågor? Finns det konkreta frågor jag inte svarat på får du gärna påminna mig/ställa dem igen.
Gjort, multipla gånger. Det blev tjatigt till slut.
Hinner nog inte hitta den posten att jag skulle vaska och vad som skulle varit anledningen. Jag läser vidare.Ja, vi kunde ju inte veta att hon skulle dyka upp i tid. Men lite synd ändå. Nåja
Svårt att vinbäga det här, men jag tror att om basse är bybo så är octa megaulv. Tror inte en medulv skulle försvara ulv-Basse sådär hårt när det såg såpass kört ut.@Octagonal - Kan vara årets märkligaste inledning i ett spel. Försvarar Basse som tydligt signalerar ulv som gett upp, vilket är ännu märkligare.
ähhh va?Svårt att vinbäga det här, men jag tror att om basse är bybo så är octa megaulv. Tror inte en medulv skulle försvara ulv-Basse sådär hårt när det såg såpass kört ut.
Han lämnade väl ett där han hade 4 att ha koll på....du var en av demMed tanke på att Basse inte lämnar något testamente så känns det faktiskt hoppfullt att han är ulv.
Det var allt en fin tankevurpa. Om Basse är god så är jag som inte tyckte vi skulle rösta ut Basse ond?Svårt att vinbäga det här, men jag tror att om basse är bybo så är octa megaulv. Tror inte en medulv skulle försvara ulv-Basse sådär hårt när det såg såpass kört ut.
För att en ulv nog inte skulle försvara sin medulv när det i princip är kört. Meen just därför kan man ju göra det, osv osv. Du vet, vin.ähhh va?
hHär får jag inte ihop din logic.... HUr ä'r Octa megauilv om basse är bybo?
Svårt att vinbäga det här, men jag tror att om basse är bybo så är octa megaulv.
Vadå, om basse är ond så ger det ju dig lite grönkladd. Det vore väl fint?Det var allt en fin tankevurpa. Om Basse är god så är jag som inte tyckte vi skulle rösta ut Basse ond?
Nu börjar jag fråga mig om inte du är ulv som lägger upp detta inför framtida rundor för att få ut mig.
Fast du skrev ju inte det. Leker du dum nu?För att en ulv nog inte skulle försvara sin medulv när det i princip är kört. Meen just därför kan man ju göra det, osv osv. Du vet, vin.