Varulv Ulvgårdens gästabud - R1

Alltså den här AD grejen är ju fantastisk. Förvirringen kryper in. Stradh går sin egen väg. Jag fattade först inte var min röst skulle ligga, BM står och ser förvirrad ut. Hela festen stannade upp i en sekund. Och mitt i det hela sitter Basse djupt försjunken i bägaren, sörjandes över det öde som väntar honom.

Släkten är bäst! Eller vad säger ni?

Din tolkning
Jo, fast min tolkning är baserad på det vi skrivit i den här tråden. Du har å andra sidan skrivit att du inte hinner/orkar läsa det som skrivs.

Vi kan bara ha artificiell deadline om byn samarbetar för att ha det. Att du vägrar det samarbetet för att göra en retorisk poäng förändrar inte att du vägrar det samarbetet.

Alltså den här AD grejen är ju fantastisk. Förvirringen kryper in. Stradh går sin egen väg. Jag fattade först inte var min röst skulle ligga, BM står och ser förvirrad ut. Hela festen stannade upp i en sekund. Och mitt i det hela sitter Basse djupt försjunken i bägaren, sörjandes över det öde som väntar honom.

Stradh går sin egen väg med en röst som inte räknas ;)

Jo, fast min tolkning är baserad på det vi skrivit i den här tråden. Du har å andra sidan skrivit att du inte hinner/orkar läsa det som skrivs.

Vi kan bara ha artificiell deadline om byn samarbetar för att ha det. Att du vägrar det samarbetet för att göra en retorisk poäng förändrar inte att du vägrar det samarbetet.
Berätta gärna hur min röst där den ligger eller flyttas till BAsse förändrar något avc utgången i R1? Den räknas inte ens som en röst där den är

jag blir också lite varm inombords, för man vill ju rätt liksom, och jag sa att ett varulvsgäng inte kan enas om ett skit så som sagt ändå lite skönt att Stratten visar att jag hade rätt

Tycker vårat familjehuvud @Brynolf tar det väldans piano. Vad är dina tankar om spelet hittills. Vilka tror du är ulvar?

Och @BiobunkerVII. Du undrade vilka fyra jag hade som ulvar förut. Vilka är dina fyra ulvar?

Jag måste ändå erkänna att jag nästan är lite besviken på att jag fick fel på min oro om att det skulle vara för snäv tidsram på det här med AD.
Tydligen vågar inte ulvarna kaosa (kanske sitter de i möte nu och lägger upp sina planer) eller så är de nöjda.
Förhoppningsvis så har vi rätt å de sitter bara å funderar på Nattmord å vem som kan tänkas Väktas.
Det här verkar ju ändå gå rätt lugnt till.

Vill också bara passa på att påpeka att fjodde, brynolf och häger röstade på en familjemedlem, och deras röster var på inget sätt oärliga, luftslott eller lögnaktiga, de ledde till att en spelare röstades ut. Och går att analysera i efterhand.

Så det kan gå.

Tycker vårat familjehuvud @Brynolf tar det väldans piano. Vad är dina tankar om spelet hittills. Vilka tror du är ulvar?

Och @BiobunkerVII. Du undrade vilka fyra jag hade som ulvar förut. Vilka är dina fyra ulvar?
som du själv skrev svårt att veta men jag är ganska säker på att Basse är röd.

Övriga har gömt sig rätt väl, nån lågflygare Big Mama eller Fjodor tror jag Sidds röstbyte i slutet, äh jag vetefan men det kändes konstigt men det är lite som ditt försvar av Basse, ser inte ulvrationaliteten i det.
Vimes ligger väl nära till hands, tyckte han mejkade sense i sin tolkning av att det var dubbla måttstockar i hans tjäbbel med Hägern/Anthrox

Back