Varulv Ulvfellas - Runda 2

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
@Andersson no hard feelings, men om jag kommer tvingas till det så byter jag till dig och du åker för tidigaste rösten (om inte Fjodde kommer in i spel förstås). Jag räknar dock med att tredje ulven lägger snajpröst på mig.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,590
Tjatat om FBI-valen, men ändå inte svarat på INTE-valet. (Undvikit ställningstaganden)
Det där är helt enkelt fel. Jag HAR svarat på det, i R1 tidigt. Men du har nog inte riktigt läst vad jag skrivit.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
Ah, fuck it. Det här kommer inte funka om folk inte är inne i slutet på rundorna och låter ulvarna styra spelet så här.

Jag är väktaren.

Om ni röstar ut mig får ni skylla er själva, men nu snor jag ju åt mig nattmordet iallafall.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,590
Jag testar mig fram här och ursäkta för min spretiga och oförutsägbara spelstil, men jag tror faktiskt att den är bra för byn!

Anthrox är ju verkligen det självklara valet för en FBI-snut, så ja vi måste ju prova hur lojaliteterna ligger i gänget!

Sedan har det skavt allt sedan R1 hur Octagonal och Anthrox bägge varit kritiska eller tvehågsna att diskutera logiken bakom FBI-snutens tankar - även om man ändrat sig senare i spel.

Octagonal och Anthrox är ju powerduo av klass! Tänk om de är ulvar ihop? 💪🤩🙌
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
3,694
Location
Stockholm
Knegar och står i här men har pjåtat ihop en genomgång av folk och fä:


Ok, etta på Brynolfs Ulvtopp är Octa av tidigare redovisade skäl. Ingen annan verkar vilja hänga honom just nu dock.

......

Tvåa på ulvtoppen är Andersson:

Har lirat supersafe i R1. Mest neutrala regel-spörsmål och light-keso svar på FBI-leken.

I R2 gör han en analys av Rasmus-drevet från R1, som inte känns som en relevant grej att analysera. Jag ser det mest som snömos.

Han tycker jag är röd för att jag lade en omotiverad röst på Octa. Jag tycker själv jag har motiverat mig bra, vilket betyder att i mina ögon har Andersson lagt en omotiverad röst på mig.

Att åka tåg känns som ett lysande tillfälle att spela varulvsspel. Klen ursäkt att ligga lågt om man inte varit på konferens i... inte vet jag, Ouagadougou? Nä de har nog 4G va? Minst.

.....

Trea på ulvtoppen är Waterhouse, om inte annat för Folkets Val-pokalen som han i detta nu försöker gömma undan för släkten.

......

Övriga nissar...

Basse svepte förbi nyss och han vet jag inte riktigt vad han gör. Ställer till kaos och försvinner? Har inte tänkt klart kring hur ulvigt det kan vara. Men ganska tror jag.

Anth har köttat på ordentligt men jag har inte hunnit analysera honom nåt vidare på sistone.

Sidd känns lite lat men annars inget vare sig ulvigt eller grönt.

Fjodor står i portens skuga dold.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
Jag testar mig fram här och ursäkta för min spretiga och oförutsägbara spelstil, men jag tror faktiskt att den är bra för byn!

Anthrox är ju verkligen det självklara valet för en FBI-snut, så ja vi måste ju prova hur lojaliteterna ligger i gänget!

Sedan har det skavt allt sedan R1 hur Octagonal och Anthrox bägge varit kritiska eller tvehågsna att diskutera logiken bakom FBI-snutens tankar - även om man ändrat sig senare i spel.

Octagonal och Anthrox är ju powerduo av klass! Tänk om de är ulvar ihop? 💪🤩🙌
Hoppas drevet kändes bra!
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,567
Location
Oktoberlandet
Så nu är jag med på sluttampen igen.
Ser att det är jobbigt jämna drev.
Jobbigt för jag är rejält osäker och tycker inte byn lyckats samarbeta all som jag önskar.
Jag skulle kunna tänka mig att rösta på Basse❤ då jag inte tycker denne för byn framåt alls.
Dock tror jag att det är bäst att sitta still här nu i båten så får vi se hur det urartar.
Gissar att ni kommer tycka jag bara är hoppig annars så här sent.
Rasmus krigar ju gärnet när väl denne är på plats vilket är bra.
 

fjodorsenuba

Krigarpoet
Joined
2 Nov 2020
Messages
1,027
@Sidd du kört hårt motvalls i denna runda. Du verkar med flit vilja läsa allt tvärt om. Smular du nått vettigt här? Hur har jag beröringskräck med Basenanji?

Hur som helst så vidhåller jag fortfarande min tidigare tes att Sidd och Basenanji är mina två huvudmisstänkta.

Jag ser inte att Andersson eller RasmusL är mer mer misstänkta än dem.
 

Anthrox

Tunnelseende bybo av oanade proportioner.
Joined
8 Jun 2017
Messages
3,237
Noterar att octa byter till Andersson istället för sin ulvpolare Basse.
 

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Jag vill inte rösta ut en väktare och jag vill inte rösta ut Basse det stämmer
 
Top