Tack! Dessa jävla knappar med oförklarliga mekaniker.
WAT, hur får man fram de där hakparenteserna?
Jo, det har ju klagats länge på för långa R1or, och visst ligger det mycket i det. Värt att testa en R1 från typ kl 8-20 nästa gång? Sen vanliga 1dygns-rundor efter det.Borde runda 1 hållas kortare (kanske istället för inläggsak då)? Blir ju ner slump i vem som åker ut först, men det är ju oftast första rundan som går berserk i antal inlägg.
De tre prickarna längst till höger, knappen som är gråmarkerad i bilden.WAT, hur får man fram de där hakparenteserna?
Ja, du var faktiskt uppenbar. Men visst bara i mina ögonPfft, jag var ju lugnet själv sista rundan.
View attachment 26763
Precis min mening. Det var inte inläggsgränsen som gjorde oss tysta utan att det inte fanns något att gräva i.Jag är.med på att inläggsgränsen förändrar, framför allt R1....
Som ulvagårdens 860 inlägg i R1 ör för mig omöjligt att hantera och skapar bara ångest/dåligt samvete för att inte hinna med...
Men om vårt parti nu, inte varit sååå vanilla som det var, så tror jag fler hade diskuterat mer i R1....nu var vi nog en del som hade.många inlägg kvar i r1...det fanns rent krasst inte så mycket att diskutera. Om man inte bara skulle reprtera vad ngn annan sagt.
Ja, det här. Det kändes inte riktigt som någon ville dra igång saker heller. Jag skrev ju inte så mycket vettigt i runda 1, absolut inte, men jag skrev saker för att dra igång saker. Det behöver snackas för att något ska ske, och även med inläggstak kommer någon idiot försäga sig med tiden. Men i tystnad och monolog kommer ingen försäga sig. Sen kom det väl igång, men då fastnade vi verkligen i det vi tyckte vi kunde kika på, yrken och orter, vilket ledde mig helt fel. Jag trodde på riktigt att två förskoletitlar var power-rollerna. Det var även en orsak till min tveksamhet mot Vimes. Så jag tog ju verkligen fel slutsats från yrkena. Säger inte att den diskussionen var dålig, det var ju tydligen många som såg något där, men jag fixerade vi den avvikelse jag såg på fel sätt och sen blev jag bara putt när jag såg hur inläggstaket användes, på ett i mina ögon, destruktivt sätt.Precis min mening. Det var inte inläggsgränsen som gjorde oss tysta utan att det inte fanns något att gräva i.
Ja! Eftersom det inte finns så mycket att gå på innan det varit en första natt så är jag gärna med på kortare R1. Jag har aldrig föstått varför R1 är två dar.Jo, det har ju klagats länge på för långa R1or, och visst ligger det mycket i det. Värt att testa en R1 från typ kl 8-20 nästa gång? Sen vanliga 1dygns-rundor efter det.
R1 slutar med att någon blir utröstad. Eftersom det inte finns någon tidigare omröstning att basera dreven på kommer R1-utröstningen vara mer godtycklig än resten.Ja! Eftersom det inte finns så mycket att gå på innan det varit en första natt så är jag gärna med på kortare R1. Jag har aldrig föstått varför R1 är två dar.
Precis min mening. Det var inte inläggsgränsen som gjorde oss tysta utan att det inte fanns något att gräva i.
Här förstår jag nog inte vad ni menar. Det fanns ju verkligen supermycket att gräva i? Anledningen till att man inte ville dra igång saker var just inläggsgränsen. Eftersom det inte gick att veta vad för anklagelser som skulle dyka upp i slutet av rundan behövde man spara en inläggsbudget för eventuella förklaringar eller försvar som skulle behövas.Ja, det här. Det kändes inte riktigt som någon ville dra igång saker heller. Jag skrev ju inte så mycket vettigt i runda 1, absolut inte, men jag skrev saker för att dra igång saker. Det behöver snackas för att något ska ske, och även med inläggstak kommer någon idiot försäga sig med tiden. Men i tystnad och monolog kommer ingen försäga sig.