Hägerstrand
Sorgligt att Twilight nu blivit mitt Limp Bizkit
Ok, det här var ändå ganska lustigt gjort av dig. Missade det helt när jag kikade igenom alla inlägg. Du gav ett litet leende mitt i din kavalkad av inlägg. Det ska du ha, Hägern
Ja, just därför lär de ju inte ha gjort det. De kunde lika gärna ha grönat nån annan, eller bara "siat" Impe (nämen oj).Oavsett så är det ballsy av ulvarna att "rödsia" denna runda, eftersom det ställer det hela på sin spets.
Jag hittade nu Hägerns inlägg där han tröttnat. Om du nu tycker att Basse beter sig trist, varför gör du likadant själv?Kan någon förklara varför Hägern har vaskat sina inlägg. Säkert uppenbart för er andra men inte för mig som missat kvällens alla twists and turns. Tack den som kan ge en tydlig sammanfattning. Har Hägern spelat ut sig som ulv och jag har missat allt det roliga?
3.Jag hittade nu Hägerns inlägg där han tröttnat. Om du nu tycker att Basse beter sig trist, varför gör du likadant själv?
Ja, det kan du nu inte svara på. Suck!
Det kan nog finnas lite metainfo att fiska fram ur startinläggen om man är hågad. Jag våndades själv i Bamse över hur jag skulle skriva för att det inte skulle hintas om vilka ulvarna var. Till exempel vore det rätt risky att låta Häger och Anth tala i kör om de två är ulvar. Osv osv. Visserligen blir det en vinmuggsbatalj med Spelledaren, så nog svårt att få några vettiga ledtrådar ur det.Har någon mer än jag funderat över varför Biobunker skrivit "Heineken, alkoholofri Heineken ropar Hägern och Anthrox i kör" tre gånger i R2s inledning och tre gånger i R3s inledning.