TRUIMFCUPEN matchrapporter, inbjudningar, hejjaramsor, övriga meddelanden

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,600
EDIT: NU PUBLICERAS RESULTAT NEDAN FORTLÖPANDE
Ställ gärna frågor till tävlingsledningen här också om ni vill!

RESULTAT

Grupp A: Xyas, Leon, Vimes
Matchomgång 1Matchomgång 2
Xyas-Leon 0-1Leon-Xyas
Vimes-Xyas 1-0Xyas-Vimes
Leon-Vimes 0-1Vimes-Leon

Grupp B: Basenanji, Hellzon, Guldfink
Matchomgång 1Matchomgång 2
Basenanji-HellzonHellzon-Basenanji
Guldfink-Basenanji 1-0Basenanji-Guldfink
Hellzon-GuldfinkGuldfink-Hellzon

Grupp C: Tant Ragnar, Cogitare, Martin3
Matchomgång 1Matchomgång 2
Tant Ragnar-Cogitare 1-0Cogitare-Tant Ragnar
Martin3-Tant RagnarTant Ragnar-Martin3
Cogitare- Martin3Martin3-Cogitare
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
@Xyas nu när vi utforskat Kärlekens väg återstår bara ett alternativ - Hatets väg! Vengir! (säg till om du inte har dem så väljer vi något annat)

Så vad säger du, skall vi slåss i hatets öken (Dryland) eller bland hatets vatten (Lakes)?
Lakes, så vi kan låta floderna rinna röda av blod!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
Död! Dööd! Döööd!

Då bjuder jag in :)

P.S. Jag lyckades inte begränsa valbara tribes, men jag litar på att du låter hatet leda dig rätt!
Fan jag valde fel tribe, trodde det var vimes som bjudit in. Bjud in igen så väljer jag rätt.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,117
Väl spelat, grattis till vinsten @Martin3 !

Trodde jag hade spelet där på mitten då jag hade expanderat snabbare än dig, men jag föll ihop då du plockade mittenstaden, och spelade väldigt smart och effektivt med drakarna!
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,117
@Martin3, vad ditt nick i Polytopia? Orkar inte leta i trådar efter "översättning" wrnu till Polytopia :gremwink:

Cog.
 

Martin3

”Ulv”
Joined
7 Sep 2020
Messages
971
Väl spelat, grattis till vinsten @Martin3 !

Trodde jag hade spelet där på mitten då jag hade expanderat snabbare än dig, men jag föll ihop då du plockade mittenstaden, och spelade väldigt smart och effektivt med drakarna!
tack! Ja, jag trodde också din snabba exp skulle löna sig och min drake från ruinen hjälpte, tror jag fick min 1-2 rundor innan du fick din. Blev livrädd när du lyckades utmanövrera mig till staden med 5 (eller var det 6?) polytaurer men min minidrake kunde spela runt dom hyfsat.
Hur många drakar hade du kvar? Tyckte du borde ha 2-3 kvar varav minst 1 fire dragon så jag var orolig att de skulle storma ut ur fog of war och bränna mina drakar i ett blitz-anfall.
 

Tant Ragnar

Gamle usling
Joined
23 Jun 2016
Messages
2,117
tack! Ja, jag trodde också din snabba exp skulle löna sig och min drake från ruinen hjälpte, tror jag fick min 1-2 rundor innan du fick din. Blev livrädd när du lyckades utmanövrera mig till staden med 5 (eller var det 6?) polytaurer men min minidrake kunde spela runt dom hyfsat.
Hur många drakar hade du kvar? Tyckte du borde ha 2-3 kvar varav minst 1 fire dragon så jag var orolig att de skulle storma ut ur fog of war och bränna mina drakar i ett blitz-anfall.
Tror att jag hade ungefär lika mycket drakar som dig, men mina var 1-2 rundor yngre än dina.

Jag är sugen på rematch, så jag väljer alvtrams för vår andra runda!
 

Xyas

Swashbuckler
Joined
22 Aug 2009
Messages
3,200
Location
Malmö
23989DDB-C17F-4C55-883B-E00CA0E78797.jpg
Swordmen plus roads är en rätt taskig kombo på en liten karta.
 
Top