Tjo!
Satt & tänkte på att det var ett tag sedan som det var en forumöl här i Skåneland.. Vad tror vi om att dra ihop en sådant?? Inom en framtid, som inte ligger allt för långt borta.
Vad säger folket om att vi träffs i Lund fredagen 4 februari klockan 19:00. Stället jag tänkte mig är Bishop Arms. Hittar ni inte dit, så är det lugnt. Jag förklarar vägen.
Jag dyker nog upp om jag ser att det kommer lite mer folk. Är ju inte forumkändis direkt Ynka 2.5 år har jag vart här och inte gjort så mkt väsen av mig .
Jag uppmanar dig att dyka upp på spelledarforum (25-26 maj) i fall du gillar utgång. För jag tror eventuellt att det blir en lite öl-provning efter sista passet på Lördagen.. sugen?
Det var lite tunt med folk som dök upp. Hoppas att vi får bättre uppslutning nästa gång.
Min fråga är förstås varför det inte dök upp så många - oklarheter i om någon skulle dyka upp kanske, eller att tiden inte var helt tydligt fastställd.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.