Nekromanti Tror vi på en forumöl i Skåneland, inom en framtid

Johan K

Gammal & dryg
Tjo!
Satt & tänkte på att det var ett tag sedan som det var en forumöl här i Skåneland.. Vad tror vi om att dra ihop en sådant?? Inom en framtid, som inte ligger allt för långt borta.

Det var dessa 2 plattser som jag tänkte man kunde ha det på..
Dock föredrar jag Lund, då jag bor i nämnda stad... =)

Forumöl? Ja, jag dricker inte, men jag är på. :gremsmile: Malmö eller Lund fungerar lika bra för mig. Bor i Malmö f n.

Well, huvudsaken är _ATT_ man kommer, inte vad man dricker... =)

Ett förslag!!!

Vad säger folket om att vi träffs i Lund fredagen 4 februari klockan 19:00. Stället jag tänkte mig är Bishop Arms. Hittar ni inte dit, så är det lugnt. Jag förklarar vägen.

Re: Ett förslag!!!

Jag hittar nog dit, med mobil om inte annat, men en karta i tråden är nog ändå på sin plats. :gremsmile:

Re: Ett förslag!!!

Bishops Arms ligger vid biblioteket va? Så jag inte är helt fel på det...

Bump!!

Vad tror vi om det?
Är det folk som kan tänkas dyka upp??

Re: Bump!!

Jag dyker nog upp om jag ser att det kommer lite mer folk. Är ju inte forumkändis direkt :gremsmile: Ynka 2.5 år har jag vart här och inte gjort så mkt väsen av mig :gremsmile:.

Hörru Johan!

Jag uppmanar dig att dyka upp på spelledarforum (25-26 maj) i fall du gillar utgång. För jag tror eventuellt att det blir en lite öl-provning efter sista passet på Lördagen.. sugen?

Happ!

Det var lite tunt med folk som dök upp. Hoppas att vi får bättre uppslutning nästa gång.

Min fråga är förstås varför det inte dök upp så många - oklarheter i om någon skulle dyka upp kanske, eller att tiden inte var helt tydligt fastställd.

We'll see I guess.

Back