Forumträff Träffas i Uppsala?

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,618
Location
Uppsala
Är det ett alternativ???
Tror såhär i efterhand att det blev så för att vi satt nära mitt dåvarande kontor och de började quiz:a på Bishops Arms. Så jag antar att vi inte lärde oss något. :D

Men jag spelleder gärna något snabbt när/om intresse finns, och spelar mer än gärna om någon annan har något!
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
563
Location
Uppsala
Facebook är en styggelse, och den moraliske ynkryggen Zuckerberg bör man inte stödja. Radera ditt konto. Vi har folk nog så det räcker i Uppsala, det är inget problem.
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
480
Location
Uppsala
Omröstningen är öppen till och med imorgon tisdag, ifall någon mer vill vara med och påverka datumet.
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,618
Location
Uppsala
Det datum som fick flest röster blev måndag 27 november. Boka i era kalendrar!
Så jefla bokat!

Kollar dock Bishops Arms, och det är Pub Quizz (sic) den 27:e november. Så tredje gången gillt och jag tänker vi har lärt oss. Var tar vi vägen istället, som ligger centralt och bra? Kanske O'Neill's?
 

Shuuja90

Veteran
Joined
4 Jul 2023
Messages
34
Location
Uppsala
Så jefla bokat!

Kollar dock Bishops Arms, och det är Pub Quizz (sic) den 27:e november. Så tredje gången gillt och jag tänker vi har lärt oss. Var tar vi vägen istället, som ligger centralt och bra? Kanske O'Neill's?
O'Neill's känns bra tycker jag. Jag älskar irländska pubar.
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
563
Location
Uppsala
Tidigare hade O'Connors "trubadur" varje kväll, så O'Neil skulle jag betta på. Vid detta tillfälle kan jag dock inte dyka upp.
 
Top