Forumträff Träffas i Uppsala?

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
555
Location
Uppsala
Sorry. Det har varit mycket aktiviteter på sistone. Jag ses gärna igen, och skulle inte ha nåt emot en spelsession när vi ses. Nu har jag också fyllt i pollen.
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
Skall vi spela något på måndag, då?

Mitt kontor ligger fem minuters promenad från Bishops Arms, ungefär. Där finns konferensrum att spela rollspel i, om det är något som skulle locka. Jag kan tänka mig att spelleda ett Bargains & Bloodshed, exempelvis.

Men jag är på en till Bishops Arms-sväng också!
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
469
Location
Uppsala
Mitt kontor ligger fem minuters promenad från Bishops Arms, ungefär. Där finns konferensrum att spela rollspel i, om det är något som skulle locka. Jag kan tänka mig att spelleda ett Bargains & Bloodshed, exempelvis.
Jag spelar gärna en omgång BnB.

Kan nog vara på plats först 18.30 skulle jag tro. Blir det för sent att börja spela då?
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
433
Location
Uppsala
Beror på hur lång tid en omgång spel tar, men jag kan tänka mig att prova. Annars är jag helt ok med pub
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
555
Location
Uppsala
Jag har varit ganska busy med en kurs denna vecka, så jag kommunicerar lite ryckvis. Det skulle för min del inte vara helt tokigt om man kunde sammanstråla på Bishops och få nåt ätbart i sig innan eventuella andra aktiviteter.
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
Så, typ 18-18:30 på The Bishops Arms vid centralstationen imorgon (21:a november)?

Vi käkar och syncar, sen--om vi vill, vågar, och kan--går vi iväg till kontoret och spelar lite Bargains & Bloodshed. Inget behöver tas med (tärningar, etc.). Jag fixar.
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
469
Location
Uppsala
Är knallförkyld och rätt osäker på om jag piggnar till tillräckligt för att kunna komma. Men håller tummarna!
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
Är knallförkyld och rätt osäker på om jag piggnar till tillräckligt för att kunna komma. Men håller tummarna!
Frågan är väl då om vi helt enkelt skjuter fram alltihop till nästa tillfälle? The more the merrier och så vidare.
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
433
Location
Uppsala
Kanske vore bra att skjuta på det ca en vecka isåfall? Jag tror dessutom att min möjlighet till att delta imorgon är lite mer osäker än vad jag tidigare trodde, så jag är helt för att flytta träffen frammåt i tiden
 

Monokel

Koboldjägare från Chronopia
Joined
6 Nov 2019
Messages
469
Location
Uppsala
För min del så låter det jättebra att skjuta på det! Ska kolla alternativa datum och återkommer.
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
För mig spelar det ingen större roll, förutom att jag numera är uppbokad nästa måndag (28:e).
 

koraq

Swordsman
Joined
1 Jan 2016
Messages
555
Location
Uppsala
Kul att Santatron är med på tåget!

Själv kommer jag hit med samma besked som Monokol tyvärr. Jag känner mig allt annat än tiptop, så jag tänker undvika att ge mig ut idag.
 
Top