Nekromanti Tomas på sjukhus

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
Re: Krya-på-dig-kort

Lysande, printar ut och om jag hinner förbi sjukan idag så ska jag lämna den :gremlaugh: Annars blir det i morrn.
 

Xhakhal

Reseledare i Awesomeland
Joined
22 Dec 2003
Messages
903
Location
Exil
Det är svårt att låta bli att dra en lättnadens suck ändå, när du är på bättringsvägen snabbt och lever och andas. Hoppas du kryar på dig snabbt Arfert, och att de lyckas smuggla in din macbook ordentligt :gremwink:
 

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
Re: Krya-på-dig-kort

Kom just tillbaka från sjukan och Tomas blev jätteglad för bilden och för alla hälsningar från er på forumet! Kommentaren till teckningen var "haha, den var ju snygg! Men det är ju tanken som räknas!" :gremwink:

Han hade faktiskt varit uppe och gått i korridoren med stöd och jag tycker han ser piggare ut och rör sig bättre idag. Fortfarande astrött och blir sjösjuk när han läser smått så det blir ingen dator än på ett tag.

Jag tänker printa ut alla era hälsningar i tråden och ta med mig i morrn em/kväll eller på lördag, så vet ni det!
 

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Joined
17 May 2000
Messages
7,885
Location
Port Kad, The Rim
Re: Krya-på-dig-kort

Tomas, krya på dig och att vi kan dricka kaffe på kafé igen och klaga över ungdomens förfall. :gremwink:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Re: Krya-på-dig-kort

Kul att du fick någon glädje av bilden, Arfert.

Förövrigt hoppas jag att allt är så bra som det kan bli under omständigheterna.
Jag hoppas att maten inte är alltför äcklig och att sköterskorna alla fall ger dig ett skumbad om dagen. :gremwink:

Som andra sagt - bli bättre, det är en order - forumet är inte detsamma utan din flint och dina oldschool-illustrationer. Håll i, kämpa på och krya på dig. Skämt och sido... Jag önskar dig och din familj allt gott och att vi snart får se dig åter. Ta det lugnt, samla krafter och framför allt: ha det jävligt bra.
 
Top