Nekromanti Tomas på sjukhus

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
I fredags natt åkte Tomas på en blödning i hjärnan och var ganska illa däran ett tag så där som det kan blir av en sån här grej.

Jag var nyss och hälsade på honom på Huddinge och han ville hälsa till er! Han är astrött och högra sidan hänger inte med ordentligt, men han är avsevärt bättre än för ett par dagar sedan. Svårt att hitta vissa ord ibland och så där, och det blir inga illustrationer gjorde den närmaste tiden. Men vi får hoppas att han fortsätter att piggna till i samma takt som han gjort de senaste dagarna så är han nog snart tillbaka. Ska se om vi inte kan smuggla in hans macbook på avdelningen sen...
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,058
Location
Ereb Altor
Tomas? Som i Arfert? Va fan är det här för jävla skitmånad!?

Hoppas på ett snabbt och problemfritt tillfrisknande. Hang in there kid!
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Nä, fy fan! Inte mer elände nu.

Hoppas, hoppas, hoppas att han är på benen snart.

Hälsa honom så mycket och beordra honom att krya på sig.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Väldigt tråkigt att höra! Hälsa honom så mycket, den som pratar med honom! Även jag hoppas att han tillfrisknar fortast möjligt!
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Fy fan vad ruttet. Tur att det här jävla skitåret är över snart!
Snart ställer jag fan in jul o hela fan och ber tomten skita på sig.

:gremfrown: :gremmad:

Hur som helst, hälsa honom tillbaka: Krya på dig Tomas! Hoppas vi ser dig på banan snart igen!
- Kram och dunk i ryggen från solvebring.
 

Botulf

Hero
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,211
Fan det här var otäckt höra. Mina tankar går till Tomas och hans familj. Krya på dig!
 

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Helvete det här var trista nyheter. Arfert är ju en hårding. Hårding som i slanget för en häftig person, men också hårding som i en stark man. Jag vet att han kommer krya till sig!

Lycka till med macsmugglandet.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,468
Location
Stockholm
Men vaffan!

Tomas, du kan repa dig! Min mor är ett levande exempel på det, så häng i, kämpa och kom tillbaks!

Om någon snackar med honom, så fråga om vi kan göra nått på nått sätt.

/Magus
 

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
Hoppas han ganska snart själv kan komma igång på nätet och i detta forum igen. Han var lite less för att han inte hunnit med alla illustrationer till Fantasy ännu, och trodde nog inte han skulle kunna teckna igen på ett tag. Så vi kanske måste ta in hjälp med de sista bitarna där för att få Fantasy klart.
 

Eva Florén

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
2,107
Location
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Gudarna är verkligen inte på vår sida.

Men hälsa honom att raskt komma på fötterna igen. Ta det lugnt och lyssna på rehabiliteringsfolket. De kan få även en gråsten att kämpa sig ur lera.

Min äldste bror råkade ut för Stroke och det kan ta en stund att repa sig från eländet. Men med god tur och envishet (något herrn innehar om jag förstår er som känner honom närmare äger) så kan man bli näst intill återställd. Allt beror givetvis på vilka skador man råkat ut för, men vi ber högre makter om tillgift att det verkligen inte ska vara så illa.

Krama om honom, och säg att vi väntar på honom här på rollspel.nu och alla konvent han tänker åka till i framtiden.

Kram
 
Top