Nekromanti Titta, en mugg!

man måste registrera eller nått...

kan du inte bara länka till bilderna?

(screenshot -> windows paint för att redigera bort överflödig bild + spara som Jpg -> imageshack eller bild hosting av eget val fungerar också)

Aha, missade att det krävs rendo account för att få se, la en länk till en 4eyes där den nu finns renderad.

Vi kommer förövrigt att sälja muggar (och kort och skärm hoppas vi) på Gothcon. Redan förra året skulle vi haft dem, men leverantören fuckade upp det hela. Men i blir det av.

Kommer ni har några kvar till Lincon då, eller så beställer jag några när ni har dom, klart man måste ha sånna!

Skärm? Kort? ÄNTLIGEN! Som jag har väntat på det beskedet.

Om man nu inte tar sig till GothCon, när kan man då, som vanlig dödlig och ofallen, köpa sig och dricka ur finfin mugg samt gömma sig bakom finfin skärm?

Vi får börja med att ursäkta förseningen av skärm och kort. Vi har helt enkelt inte hunnit. När det gäller muggarna så kommer vi att hitta en lösningen för alla er som inte besöker Gothcon. Återkommer i ärendet.

Är man sugen på en "Keep Calm and Carry On"-mugg så går dessa att köpa på Imperial War Museum i London. Jag var där själv förra veckan och skaffade en, kommer att göra mina spelare avundsjuka :-)

Jag hittade även denna bok där. Vet inte varför jag inte köpte den direkt... Går dock att införskaffa från Bokus!

Back