Nekromanti Titta, en mugg!

Spitfire

Swordsman
Joined
16 Jul 2003
Messages
420
Location
Staden med tre hjärtan
man måste registrera eller nått...

kan du inte bara länka till bilderna?

(screenshot -> windows paint för att redigera bort överflödig bild + spara som Jpg -> imageshack eller bild hosting av eget val fungerar också)
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Aha, missade att det krävs rendo account för att få se, la en länk till en 4eyes där den nu finns renderad.
 
Joined
17 Jun 2009
Messages
171
Location
Göteborg
Vi kommer förövrigt att sälja muggar (och kort och skärm hoppas vi) på Gothcon. Redan förra året skulle vi haft dem, men leverantören fuckade upp det hela. Men i blir det av.
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Kommer ni har några kvar till Lincon då, eller så beställer jag några när ni har dom, klart man måste ha sånna!
 

Hopeless

Veteran
Joined
8 May 2010
Messages
62
Skärm? Kort? ÄNTLIGEN! Som jag har väntat på det beskedet.

Om man nu inte tar sig till GothCon, när kan man då, som vanlig dödlig och ofallen, köpa sig och dricka ur finfin mugg samt gömma sig bakom finfin skärm?
 
Joined
17 Jun 2009
Messages
171
Location
Göteborg
Vi får börja med att ursäkta förseningen av skärm och kort. Vi har helt enkelt inte hunnit. När det gäller muggarna så kommer vi att hitta en lösningen för alla er som inte besöker Gothcon. Återkommer i ärendet.
 

Widundret_UBBT

Veteran
Joined
7 Jan 2011
Messages
16
Location
SE
Är man sugen på en "Keep Calm and Carry On"-mugg så går dessa att köpa på Imperial War Museum i London. Jag var där själv förra veckan och skaffade en, kommer att göra mina spelare avundsjuka :)

Jag hittade även denna bok där. Vet inte varför jag inte köpte den direkt... Går dock att införskaffa från Bokus!
 
Top