Rymdhamster
ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Så den här poppade upp i bland mina youtuberekomendationer.
Normalt sett undviker jag "negativa" videor nu för tiden, men jag blev lite nyfiken på vad det handlade om för rollspel. Och även om jag inte rekommenderar video så tänkte jag att det kanske är fler som är nyfikna, för det var i alla fall ett par jag inte hade hört talas om förut.
(Detta platsade inte i "obskyra rollspel"-tråden eftersom den tråden handlar om rollspel man tycker är _bra_).
För att ni ska slippa kolla igenom hela så är här alla rollspel som nämns, med tidstämplar (notera att de kursiva inte ingick i "de värsta rollspelen någonsin" utan nämndes i ett annat sammanhang):
[1:13] Cyborg commando
[5:32] Dead earth
[11:55] Empire of Satanis
[16:42] Wreaththu
[21:56] Bloodsucker the angst
[22:10] Kill puppies for Satan
[22:35] Macho women with guns
[22:57] Maid
[23:24] Let these mermaids touch your dick maybe
[24:05] Spawn of Fashan
[30:23] Senzar
[36:55] The World of Synnibarr
[46:48] Myfarog
[48:52] F.A.T.A.L
[1:01:22] Racial Holy War
[1:09:20] Hybrid
Dead Earth och World of Synnibarr blev jag faktiskt lite nyfiken på att titta närmare på. De verkade inte bra, men det lät som det kanske fanns en eller annan kul idé att sno.
Anyway; sorry! Är ni ute efter _bra_ rollspel så ignorera det här =D
Vill ni snacka om nått av dem kan ni ju göra det i den här tråden om ni vill.
Normalt sett undviker jag "negativa" videor nu för tiden, men jag blev lite nyfiken på vad det handlade om för rollspel. Och även om jag inte rekommenderar video så tänkte jag att det kanske är fler som är nyfikna, för det var i alla fall ett par jag inte hade hört talas om förut.
(Detta platsade inte i "obskyra rollspel"-tråden eftersom den tråden handlar om rollspel man tycker är _bra_).
För att ni ska slippa kolla igenom hela så är här alla rollspel som nämns, med tidstämplar (notera att de kursiva inte ingick i "de värsta rollspelen någonsin" utan nämndes i ett annat sammanhang):
[1:13] Cyborg commando
[5:32] Dead earth
[11:55] Empire of Satanis
[16:42] Wreaththu
[21:56] Bloodsucker the angst
[22:10] Kill puppies for Satan
[22:35] Macho women with guns
[22:57] Maid
[23:24] Let these mermaids touch your dick maybe
[24:05] Spawn of Fashan
[30:23] Senzar
[36:55] The World of Synnibarr
[46:48] Myfarog
[48:52] F.A.T.A.L
[1:01:22] Racial Holy War
[1:09:20] Hybrid
Dead Earth och World of Synnibarr blev jag faktiskt lite nyfiken på att titta närmare på. De verkade inte bra, men det lät som det kanske fanns en eller annan kul idé att sno.
Anyway; sorry! Är ni ute efter _bra_ rollspel så ignorera det här =D
Vill ni snacka om nått av dem kan ni ju göra det i den här tråden om ni vill.
Last edited: