The Punisher: One Last Kill (Spoilers)

God45

#PrayersForBahakan
đŸ˜±

Okej, sÄ  Wow. AlltsĂ„, det Ă€r den ultimata vĂ„ldsamma hĂ€mndfantasin. Jag Ă€r Ă€rligt talat lite obekvĂ€m. Frank som den ultimata patriarken som dödar de psyksjuka och kriminella
 FramstĂ€llningen av psykisk ohĂ€lsa hĂ€r Ă€r fan kriminellt oansvarig. Att narrativet 100% rĂ€ttfĂ€rdigar det han gör som det rĂ€tta. AlltsĂ„, jag vill ocksĂ„ att killen som mördar en hund och anfaller folk av ren ondska ska avrĂ€ttas för jag Ă€r ocksĂ„ mottaglig för propaganda. Men fuck me, grejen dĂ€r den snĂ€lla veteranen ger honom nicken att skippa rĂ€ttvisa för samhĂ€llet. Eller grejen med pappersrosen. Jag mĂ„dde lite illa pĂ„ slutet.

5 av 5.

Den stÄr pÄ att se-listan. Hur fÀrskt mÄste man ha Punisher TV-serien med Bernthal i minnet för att förstÄ One Last Kill?

Den stÄr pÄ att se-listan. Hur fÀrskt mÄste man ha Punisher TV-serien med Bernthal i minnet för att förstÄ One Last Kill?

Inte alls. Den hÀr grejen hade kunnat vara fristÄende. Det enda man behöver veta Àr att han har en dödskalle pÄ en skottsÀker vÀst och han dödar brottslingar för att hans familj blev mördade.

Back