Nekromanti THE ONE RING kan nu förbokas

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
Necross said:
Kanske därför jag gillar Paizos grejer så mycket - och jag får inte ont i huvet av att en massa andra grupper spelar exakt samma äventyr samtidigt, eller att nån skrivit en bok/filmat en version av äventyret :gremsmile:
Jag har inga problem med köpäventyr; jag blandar själv vilt mellan köpäventyr etc i vissa spel med ordentliga förberedelser i andra.

Jag har inga problem med att andra spelgrupper spelar samma äventyr. Däremot har jag problem med världar som är byggda för att stödja en specifik story (den i boken/filmen), eftersom jag då måste välja att antingen köra en annan story (som kommer att passa sämre) eller samma story (som kommer att behöva vara riktigt railroadad för att passa originalet).
 

Botulf

Rage Paladin
Joined
25 Dec 2008
Messages
1,206
Sold! Måste ha det nu. Jobbig månad då ett par nya supplement till Trail of Cthulhu dykt upp och sedan nya D&D4 brädspelet. Det blir att spänna åt svängremmen.
 

Necross

Swashbuckler
Joined
25 Aug 2005
Messages
1,865
Någon som vet vad som hände med detta spelet? Fanns det verkligen att köpa på Gencon? Vad försenar den verkliga releasen? Varför har inte sajten uppdaterats sedan 5/8? Vad är meningen med livet?
 

claes

Swordsman
Joined
19 Jun 2005
Messages
430
Location
Jönköping
Jag uppfattade det som att det fanns en "för-förbokning" som kostade extra mycket. Leveranserna av dessa förbokningar sk< ut innan de vanliga förbokningarna skeppas ut. Jag anar att spelet skickas till affärerna samtidigt som de normala förbokningarna skickas.

Enligt vad jag kan se på Cubicles forum verkar de dyra förbokningarna gått ut så spelet borde vara på väg ut till butik nu eller snart.

Om man förbokade fick man även spelet i pdf-form gratis.
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Kikade på videon..
Satan i gatan vad jag vill spela det spelet... det verkar hur bra som helst.
 
Joined
15 Nov 2004
Messages
3,397
Location
Maastricht
Yepp! Samma här!

Det verkar ånga andan i Tolkiens verk på något sätt. Om så är fallet återstår ju att se dock.
Men spela det vill jag....helst nu!!!
 
Top