Mina kommentarer om senaste numret (1/2005)
Bästa hittils, tror jag i alla fall. Tjockaste numret jag köpt, åtminstone (jag saknar två nummer, ska köpa dem senare). Jag tyckte nog alla artiklar var bra, även de jag inte förstod (airsoft och sånt). Seter är tidningens utan tvekan bästa skribent. Kanske inte alltid bästa idéerna och innehållet (det har nog Blixt stått för hittils), men otroligt bra på att framställa text som är trevlig att läsa. Ibland kanske lite väl upphetsat positiv, men hellre det än motsatsen.
Bästa artikeln var den om att spela magiskt svärd, och bara den är nästan värd hela tidningen. Blixt (tidningens näst bästa artikelförfattare, synd bara att språket blir så torrt ibland) och Seter är en dödlig kombination.
Äventyret till DoD var bra, och jag kanske t.o.m. kommer att spela det (jag spelar sällan, så det är ett gott betyg). Lagom smart och överraskande.
Artikeln om Miller var rätt torftig och meningslös, jag vet inte riktigt vad den skulle bidra med. Är det verkligen så många som är obekanta med Miller? Och om någon nu är det, så var det inget i artikeln som framställde Miller som väldigt spännande utom att skribenten uppenbarligen är ett Miller-fan.
Recensionerna och produktgenomgångarna var mycket bra allihopa; men är verkligen dataspel så buggiga nuförtiden? Alla recenserade dataspel hade tydligen massvis med problem som verkligen saboterade spelglädjen, tydligen.
Blarens Birger var skitbra! HAHAHA! Jag skrattar fortfarande när jag tänker på den.
Och Krille är Krille, som väntat.