Nekromanti T-30

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
iofs

Det är naturligtvis den bästa lösningen. Lite av charmen försvinner dock på något sätt.

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,895
Location
Barcelona
Blä!

Jag hade ett tärningsprogram på burken för ett tag sedan. Det hade ganska många trevliga funktioner, inklusive, naturligtvis, möjligheten att ange vilken slumptalsintervall som helst. Jag tappade dock bort den för några månader sedan, och har sen dess inte kunnat (eller brytt mig om att) återfinna den.

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Tja öh..

Jag tänkte göra ett käckt skämt om T-80 miniräknaren, fast sen kom jag på att den hette TI-80.. Nåja..



/Jag är en jägare.
Och jägare vilar aldrig.

Omvänd.. Omvänd nu kättare!
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Ojojoj! Den Fantastiska OSLAGBARA T800!!!!!!

Det här kan ni ändå inte bräcka! En T800, bojs!



/Jag är en jägare.
Och jägare vilar aldrig.

Omvänd.. Omvänd nu kättare!
 

Archer

Swashbuckler
Joined
22 May 2000
Messages
1,999
Location
Mölltorp, Sverige
Re: Ojojoj! Den Fantastiska OSLAGBARA T800!!!!!!

Föredrar en Cyberdyne Systems T101 Terminator..... Med tillhörande motorcyckel, hagelgevär och solglasögon och övrig tillhörande utrustning....



/Johan - Väktare av Rustningskammaren (Http://on.to/gemini)
 

Vindhand

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,253
Location
Stockholm
Jag vill ha...

T14, T16 och T18... Jag har saknat dem en massa gånger när jag suttit och funderat på olika typer av spelmekanik.
Med dessa tärningar skulle t.ex. <a href="http://www.mimgames.com/window/">The Window</a> kunna ha en ruskigt bra grundmekanik snarare än en något klumpig en...
 

Klon

Hero
Joined
1 Aug 2000
Messages
1,424
Location
Sverige, Örebro
Bra tanke, hargjort dylika T40 och sånt anpassat för tabeller.

Har för övrigt sett en T30, och facinerades till den milda grad att jag MÅSTE skaffa en även om jag aldrig kommer att använda den...

Så det så!
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: T34 [OT]

T34 och T100 *suck* och jag som var stolt över min T30 och T100 samt T6 av bärnsten *suck* trode jag hade de ultimata bevisen på min Töntighet tydligen måste jag anstränga mig mer *hmm* undrar om det finns en T25.. eller ?
 

Helgonet

Veteran
Joined
25 Dec 2000
Messages
175
Location
Uppsala
Re: Blä!

Sånt där är rätt lätt att göra om man kan programmera men gud vad tråkigt och stämningsdödande att använda en dator när man skall slå...

Ex nihilo nihil fit
 

Horus

Warrior
Joined
9 Aug 2000
Messages
205
Location
Sthlm
Lätt

Jag har (hör och häpna)... en T954.

Alldeles sant. Och det är INTE en miniräknare, pansarvagn eller ett vapen, utan en riktig tärning!

Vid en första anblick skulle man kunna tro att det är en T6, men tittar man ordentligt ser man att istället för prickar har den talen 954, 756, 657, 558, 458 och 855. Den tillhör något rymdspel från 80-talet, som jag aldrig har spelat. Jag har ingen aning om vad den användes till.

/Horus - RIP Blümchen
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: T6

Tja, jag känner folk som har plysch-T6:or hängande i backspegeln... (-:

(Har fö testat att spela med såna en gång; det gick utmärkt, fast det var lätt att kasta för hårt så att de rullade ner på golvet.)

--
Åke
 

hatten

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,087
Location
Luleå
Re: T6

plysch-T6 Är yperligt exempel på nördar *hmm* lyckas man få tag i en Plysch T20 DÅ är man SUPER NÖRD och kan stolt sola sig i glansen av de andras förakt.. *suck* önskar jag hade en Plysch T20 och en bil.. *hmm* nja MopedBil man blir nördigare då *ler* nördar är skoj det kan man se på TV5..
 

Maxwan

Swordsman
Joined
26 Jun 2000
Messages
622
Location
Skövde
(nt)

Detta inlägget är bara till för att jag ska kunna lägga upp en bild på mig. Som liten :)

Mac
 
Top