Nekromanti Tärningar.

Emil

Hero
Joined
20 May 2000
Messages
1,321
Location
Malmö, Sweden
Vad betyder Alt Gr?

Alt Gr är ju detsamma som att trycka Alt + Ctrl... Men nån som har koll på vad "Gr" i Alt Gr står för?

/Emil
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Allt är ju rellativt, men det kanske var att gå lite till överdrift.... Eler ?!?/images/icons/smile.gif
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Jag tror på det stenhårt !! Jag för min del känner mig klart mera delaktig om jag får slå alla mina slag som gäller min person. Det är ju åxå smidigast om slagen är öppna.
Lycka till !!
 

LHB

Veteran
Joined
7 Jun 2000
Messages
5
Jag som är både spelar och spel-ledare ser det som självklarhet att låta spelarna slå alla strids och fysiska aktivitets slag själva. Annars kan de ju lika gärna sitta hem och spela via telefon. Alla spel inklusive rollspel går ju ut på att ha roligt tillsammans och umgås. Och om du tycker att dina spelare inte ska döda en viktig SLP i första SR:n så kan ju du som SL gör så att han utan svårighet lyckas undvika kniven som kommer farandes mot honom. Att inte låta spelarna själva slå sina tärningar tar bort all glädje ur spelandet och om jag var spelare skulle jag aldrig tillåta det. Plus att som SL skulle jag tycka att det skulle vara alldeles för jobbigt att ta hand om både SLP:na och SP:na.


P.S: Friskt vågat hälften vunnet
 
Top