Nekromanti Sverok-distrikt och Fenix

Staffan

Myrmidon
Vi är några stycken här i Växjö som precis startat en ny förening, och som jag har förstått det så ger vissa Sverok-distrikt Fenix-prenumerationer till sina medlemsföreningar. Jag undrar om det är någon som vet vilka distrikt, och mer specifikt om Sverok Ost gör det.

I förordet till Fenix #1 står det vilka distrikt som var snabbare än Ost (vissa gav första numret, andra årsprenumerationer etc)...

Och du ska tacka fan (mig, alltså) för att Ost bjuder på prenumerationer. :gremgrin:

Foggmock - styrelseledamot i Sverok Ost som hoppas på att bli omvald. Kom på årsmötet/spelhelgen vettja!

Re: OsTerier

Det framsköts då vi inte hann få ut möteshandlingarna i tid, vilket ledde till att mötet skulle varit obehörigt.

Din förening borde fått hem ett stort vitt kuvert med en liten vit folder i nu i dagarna, där står alla detaljer.

Tja... grejen är att vi har precis skickat in pappren till Sverok, så det är möjligt att vi inte egentligen finns än. :gremfrown:

Jag ska nog kunna dra i ett par trådar.

Å andra sidan, dyker ni upp och säger att ni är från Förening X så är det nog ingen som säger "Hey, ni finns ju inte ens, bluffmakare", och blanketten för reseersättning innehåller ingen ruta för förening, bara namn och adress och sånt.

PM:a mig om du fortfarande är nyfiken, så svarar jag antingen med ett nummer du kan ringa eller kassörens välsignelse att komma iallafall.

Back