Nekromanti Sverok-distrikt och Fenix

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Vi är några stycken här i Växjö som precis startat en ny förening, och som jag har förstått det så ger vissa Sverok-distrikt Fenix-prenumerationer till sina medlemsföreningar. Jag undrar om det är någon som vet vilka distrikt, och mer specifikt om Sverok Ost gör det.
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
I förordet till Fenix #1 står det vilka distrikt som var snabbare än Ost (vissa gav första numret, andra årsprenumerationer etc)...

Och du ska tacka fan (mig, alltså) för att Ost bjuder på prenumerationer. :gremgrin:

Foggmock - styrelseledamot i Sverok Ost som hoppas på att bli omvald. Kom på årsmötet/spelhelgen vettja!
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: OsTerier

Det framsköts då vi inte hann få ut möteshandlingarna i tid, vilket ledde till att mötet skulle varit obehörigt.

Din förening borde fått hem ett stort vitt kuvert med en liten vit folder i nu i dagarna, där står alla detaljer.
 

Staffan

Myrmidon
Joined
7 Jun 2000
Messages
4,228
Location
Lund
Re: OsTerier

Tja... grejen är att vi har precis skickat in pappren till Sverok, så det är möjligt att vi inte egentligen finns än. :gremfrown:
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: OsTerier

Jag ska nog kunna dra i ett par trådar.

Å andra sidan, dyker ni upp och säger att ni är från Förening X så är det nog ingen som säger "Hey, ni finns ju inte ens, bluffmakare", och blanketten för reseersättning innehåller ingen ruta för förening, bara namn och adress och sånt.

PM:a mig om du fortfarande är nyfiken, så svarar jag antingen med ett nummer du kan ringa eller kassörens välsignelse att komma iallafall.
 
Top