Sveriges bästa spelledare - nomineringar

EvilSpook

Tämligen dålig överlag.
Joined
15 Oct 2008
Messages
1,836
Location
Off grid
Hoppas Melodifestivalsverket kör samma lösning! Det skulle spara oss sjukt mycket skit-TV, och minimera andra-chansen-ångesten! Jag tror att Storbritannien kört med tärning för sina bidrag sen 80-talet.

//EvilSpook
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,483
Så… Hugger man bara av hans huvud och så spelar Queen medan man får hans krafter?
 

Nero

Warrior
Joined
24 Feb 2014
Messages
271
Vänta... hur vet vi att hn inte fudgade/smörkolade tärningen?
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Sveriges bästa spelledare är således Krister Sundelin. Göteborgs coolaste katt i hatt. En av de mest välklädda personerna på GothCon år efter år. Skaparen av bland annat Järn, Hjältarnas tid och The Troubleshooters. Dessutom har han backat precis alla nördiga kickstarters någonsin. Utan tvekan en värdig vinnare. Stort grattis Krille!
Thangyaverramuch! Jag vill passa på att tacka mamma och pappa och kungen och hans helighet påve Franciskus och Stanley Kubrick och… (orkestern börjar spela)
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,262
Enligt vissa rykten kommer även nästa riksdagsval att avgöras med tärningsslag. Oklart exakt hur det kommer att vara upplagt men benämningen "partiledaryatzy" har förekommit.
I England har de redan börjat har jag hört.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,457
Location
Helsingborg
Jag nominerar @Lukas som 'lett den massiva The Darkening of Mirkwood för ett hopskrap forumiter i nästan två år och kampanjen börjar gå mot sitt slut. Han har fått spelet att flyta på väldigt bra, jag är alltid taggat att vilja spela (vi har spelat varje tisdag), det har varit skön stämning från världen, skön stämning i gruppen och många handlingar vi (inte) gjorde har gett oss (grava) konsekvenser.
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,611
Location
Huddinge
Jag nominerar @Lukas som 'lett den massiva The Darkening of Mirkwood för ett hopskrap forumiter i nästan två år och kampanjen börjar gå mot sitt slut. Han har fått spelet att flyta på väldigt bra, jag är alltid taggat att vilja spela (vi har spelat varje tisdag), det har varit skön stämning från världen, skön stämning i gruppen och många handlingar vi (inte) gjorde har gett oss (grava) konsekvenser.
Jag godtar nomineringen (trots att tävlingen är avslutad).
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Enligt vissa rykten kommer även nästa riksdagsval att avgöras med tärningsslag. Oklart exakt hur det kommer att vara upplagt men benämningen "partiledaryatzy" har förekommit.
Är inte det systemet ”broken”?
 
Top