DoD Stretch Goals

GVDT

Veteran
Joined
19 Oct 2021
Messages
174
Innan jag såg det nya äventyret hoppades jag på ett häfte liknande det i svärdets sång med generatorer för äventyr, byar och så vidare. Även kanske för snabbskapande av nya rollpersoner.
Skulle också önska ett häfte fyllt av roliga tabeller. Allt från Dagens Lunch på den lokala tavernan till möjligheten att rulla fram en snabbdungeon. Om inte annat så tabeller i digitalt format för oss som använder Foundry =D
 

afUttermark

Swashbuckler
Joined
17 Oct 2011
Messages
2,004
Men tabeller knåpar man ju ihop själv så man vet vad man får. Eller tar hjälp av forumsvänner
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Whohoo!!! Ett äventyr till upplåst! Vilken rusch de sista timmarna. Känns som att Ligan knåpar ihop SGs för glatta livet, hade de inte räknat med att det skulle gå såhär bra? :) Vilken jäsingens resa detta är! Å vi får va' me'! Jag är så till mig att utropstecknen snart räknas i dussin!

*på journalfilmssvenska* Oooooh, det är så spännande! Vilken pepp, vilken stämning! Jaaa, där satt det!!! (dussinet alltså! Äsch, det blev tretton - jag menar fjorton!)
 
Last edited:

Gerkub

Gelékub
Joined
8 Mar 2021
Messages
1,319
Och ett till äventyr nu som Stretch Goal, av Pelle Nilsson @P.eLL.e , "Vägs ändes värdshus", ligger på 7 500 000, borde bli upplåst.
Innan tänkte jag att jag inte behövde det här spelet, men nu tänker jag: jag behöver det här spelet!

Jag blev också lite sugen när jag lyssnade på den engelskspråkiga AP:en du var med i Magnus, sjukt trevligt SL:at!

Kul att få ta del av något som man hört så mycket om under åren men aldrig upplevt själv.

Grattis till lyckad kickstarter @TomasFriaLigan !
 

Kexet

Sitter här och smular
Joined
25 Jun 2021
Messages
202
Wow, nästa stretch goal snart nått
Jepp, and then some. 10 äventyr - darn!

Bara 3h kvar men kanske ett sista SG? En gargantuansk fummeltabell? Multipeldito, for old times sake? En monsterbok?! Eller, ett monster iaf XD, Blatifagus w stats? Gärna en demon därtill så vi håller universum i balans ;)

Jag har varit så laddad den här resan, kollat kickern varje dag, det är så innibängen fräsigt detta! 40 år och äntligen får man komma hem, he är som en litn tår som tillra här borti :')
 
Top