Nekromanti Storugglas vansinniga lotteri del 2!

Nes

Veteran
Joined
3 Oct 2013
Messages
31
Jag vill också ha en lott! Gärna med en så sjuk och udda vinst som möjligt, om man nu skulle få önska...
 

Zorbeltuss

Hero
Joined
7 Nov 2012
Messages
1,105
Jag tar gärna en kompott men en lott går också bra :)

/Luna Lovegood som kan ställa upp som lejontämjare om lejonen väger mindre än 10 kg
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Då har en tabell gjorts (det var inte så svårt alls) och tärningar rullats! De stolta vinnarna är, i den följd de rullades fram:
  • Robban
  • Recca
  • Kindtand
  • Zoth-Ya
  • Magnus Seter
Grattis till vinnarna! De är nu välkomna att inkomma med adresser dit deras vinster skall skickas, under tiden gör jag ett system för att se vad vinsterna är och slumpar sedan ut dem till vinnarna. Ska bli kul att se vad det blir.
Hans E Magnusson said:
JAAAAAAAAaaaaaa
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Om det finnes en lott kvar, så tar jag gjärna en!!

/ Johan K, son finner det kul att Ugglan är tillbaka!!
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,275
Location
Örebro
Du är nog lite sen Johan K. Du får vänta på nästa gång, istället för att åka iväg och ha kul på CalCon. ;)

Stort grattis till alla välförtjänta vinnare! :)
 

Lukas

Smutsig hippie
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,615
Location
Huddinge
Storuggla;n2269 said:
Då har en tabell gjorts (det var inte så svårt alls) och tärningar rullats! De stolta vinnarna är, i den följd de rullades fram:
  • Robban
  • Recca
  • Kindtand
  • Zoth-Ya
  • Magnus Seter
Grattis till vinnarna! De är nu välkomna att inkomma med adresser dit deras vinster skall skickas, under tiden gör jag ett system för att se vad vinsterna är och slumpar sedan ut dem till vinnarna. Ska bli kul att se vad det blir.
jag tror du glömde mitt namn på listan, jag kan inte se det
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Tja, vi får väl se. I skrivande stund har endast en vinnare PMat mig med sin adress. Deadline går ut vid midnatt. VInnare som inte meddelat mig sina adresser när jag kliver upp i morgon och loggar på forumet diskvalificeras och en ny tabell och framslagning görs. VInnare som PMat sin adress är dock säkra.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Sorgligt men sant, 4 av vinnarna har inte meddelat mig sina dresser och blir därför diskvalificerade. Jag antar att jag kunnat slumpa kram en adress också, men det kanske kan tolkas som hot om fel supplement når en helt oinsatt i Gagnef.

De nya vinnarna är i alla fall:
  • Organ
  • Hunk
  • Björn Wärmedal
  • Kloptok
?
Dessa forumiter har nu till klockan 07:00 torsdagen den 27e februari forumstid att inkomma med en adress dit vinsten skall skickas, annars dras det nya igen.


Storuggla, nu börjar det bli administration
Magnus Seter said:
Det är klart du inte fick min adress, jag är ju inte ens med i lotteriet!
Storuggla said:
Fan vad bra, jag lottade fram Dante men skrev Magnus Seter! Nåja, Dante ska inte ha något ändå då. :D
kloptok said:
Bam! Så vinner man ett lotteri gott folk! Jag vill tacka min familj och Torkel Gregow.
Dante said:
Men vafan!

Hade jag vetat att jag vunnit hade du såklart fått min adress.

Fusk!
 

Konrad Konvalj

Myrmidon
Joined
6 Jan 2010
Messages
6,035
Location
Norrland
Dessa forumiter har nu till klockan 07:00 torsdagen den 27e februari forumstid att inkomma med en adress dit vinsten skall skickas, annars dras det nya igen.
Du borde sätta en snävare deadline så vi andra kan sitta och hoppas på att ingen av dessa forumiter följer tråden aktivt. Alternativt får vi andra deltagare spamma tråden så att informationen försvinner i snömos.
 

Recca

Femme Fatale
Joined
22 Jun 2011
Messages
6,383
Location
Linköping
Gu va trist. Jag skyller på nya forumet. :(
Dante said:
Det nya forumet gör så att du kan prenumerera på diskussioner du vill bevaka.
 

Kraetyz

Warrior
Joined
13 Feb 2014
Messages
352
Jag kräver en omlottning! Det har fuskats, jag ser inte mitt namn på någon av lottningarna. Första gången så tänkte jag att "Visst, misstag sker, men han rättar nog till det" men så händer det IGEN? Fan Storuggla, get your shit together.
:)
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Ahem, knas i går ledde till att jag inte hann med att dra nya lotter. Dock gjorde jag så idag efter att ha tilldelat Dante en vinstlott eftersom han faktiskt vann och enbart gick miste om vinsten pga mitt schabbel. Den andra vinstlotten erhölls av Arfert. Fördelen med Arfert var att jag kunde hitta honom på hitta.se och därför inte behövde invänta hans adress.
Priserna gick iväg med posten idag och bör därför anlända hos folk på måndag, om inte postgrisen gör bort sig. Grattis folk.
Dante said:
Och min adress borde du också ha kunnat hitta på interwebsen. Eller?
Storuggla said:
Det kunde jag. Var osäker på postnumret bara.
 

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Joined
29 Dec 2007
Messages
3,552
Location
Umeå
Nu är jag stolt ägare till ett exemplar av Panty Explosion! Ska bara hitta någon som kan franska och är villig att läsa igenom det och lära mig sen.
 

Hans E Magnusson

CAPS LOCK
Joined
18 Jun 2008
Messages
2,413
Location
Umeå
Och i[SUP]d[/SUP]ag kom dagen jag fick ett grönt paket i [SUB]brevlådan[/SUB] från Storuggla. [SUP]Mycket[/SUP] spännande,



Fick jag, har aldrig hört talas om det ,men ska ta mig en titt.
Stort tack för ett ohyggligt spännande lotteri, å så fina vinster å
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Och jag fick mig ett »A Song of Ice and Fire Roleplaying«. Tack, Ugglo!
 
Top