Nekromanti Storugglas vansinniga lotteri del 2!

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Då var det dags att fira ett nytt forum med Storugglas Vidunderliga Lotteri del 2, där forumiter får en chans att vinna otroliga priser... eller underliga priser!
En snabb genomgång om hur det hela fungerar: Intresserade forumiter anmäler sitt intresse i denna tråd någon gång innan klockan 17:00 på söndag den 23:e. Därefter gör jag en lista på alla deltagare och utarbetar en tabell där alla finns med. Sedan slår jag med en vetenskapligt korrekt zocchitärning fram 5 vinnare av lotteriet. När jag har listan p vinnarna gör jag en tabell på mina rollspel, supplement och regelböcker - allt. Sedan slår jag fram fem vinster. Vinsterna stoppar jag i lämpliga paket och sedan slumpar jag med vetenskaplig tärning fram vilket namn som skrivs på vilket paket. Skarpsinnade forumiter inser här att jag kunnat effektivisera denna process, men jag gillar att slå tärningar.
Vinnarna får sedan paketet med posten och kan sedan leva ut resten av året med stolthet och ära. Det finns ingen garanti att man vinner något vettigt, man kan vinna ett supplement till Legend of the Five Rings, mitt ex av Birthright, D&D4, mitt ex av Rappan Athuk, vad som helst som jag har i min samling. Jag har ingen kontroll över det hela, tärningen väljer.

De enda reglerna som finns är:
  • Deltagarna i lotteriet måste vara forumiter
  • Deltagarna måste anmäla sitt intresse i denna tråd
  • Vinnarna offentliggörs i denna tråd strax efter att jag slagit fram dem med tärning
  • Vinnarna har tills på tisdag den 25:e klockan 00:01 på sig att sedan PMa mig adressen dit de vill ha sin vinst postad
  • Vinnarna måste, när de erhållit vinsten tillkännage vad de fick för forumet, i denna tråd eller en egen (så at jag vet vem som fick vad)
  • Vinster får EJ säljas vidare. Vill vinnare inte behålla sin vinst, så får de skänka rollspelsprodukten vidare till någon eller ha ett eget lotteri. Jag har inget sätt att se till att detta efterlevs, men något jävla folkvett får ni faktiskt ha.
Alla datum i detta inlägg hänvisar till februari år 2014, ifall nu någon skulle vilja vara rättshaverist.

Så, vilka är med?


Storuggla, vi har ingen lejontämjare

EDIT: Frakt betalas av Storugglas Vidunderliga Lotteris Änkepensionsfond. Den enda kostnaden för er är alltså att skriva saker på internet när ni anmäler er och när ni säger vart jag ska skicka grejerna.
 

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,864
Location
Stockholm
Haha!

Det här är för konstigt för att jag inte ska vilja vara med.
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Jag har ju absolut inget att förlora så... I'm in! Alla är vi vinnare, utom Storuggla.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
med! (också några tecken till för att uppfylla gränsen!)
 

Organ

Out of time, out of mind
Joined
6 Jun 2001
Messages
5,495
Location
En mälarö
Jag anmäler mig genom att citera Spindelkonungens pyramid: "Ta en lott!!" :)
 

Sapient

Swashbuckler
Joined
26 Mar 2011
Messages
2,492
Location
Stockholm
Jag tycker att det du borde lotta ut är ditt - förmodligen sönderlästa - exemplar av "Tärningsspelaren". Den boken är menad som en counterculture-parodi på psykiatri - inte att ta på allvar! :)
Rymdhamster said:
Sapient! Hurra!
 
Top