Nekromanti Storugglas underliga lotteri

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Tack. En tanke som slog mig när jag gjorde tabellen var att tänk om någon som gjort ett spel som jag har i hyllan vunnit, och sedan vunnit sitt egna spel? Weeeeird.... :gremlaugh:


Storuggla, underbart meta hade det vart
 

Unfair

Hero
Joined
3 Jan 2009
Messages
1,107
Location
Göteborg
Re: Vinnarna av lotteriet!

Haha, tack för veckans galenskap. Även fast man inte vann så tillför du alltid ljus till en annars trist tillställning.
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Nu är vinsterna överlämnade till posten och kommer nu köras över, vikas och doppas i syra, en helt ordinär posthantering med andra ord.
Jag stoppade sakerna i vadderade kuvert, stängde dem och blandade sedan dem friskt. Sen slog jag tärning och såg vems namn som hamnade på välvillig kuvert. Därför vet jag vad som vunnits, men inte vem som vunnit vad. Lite spänning i min vardag!


Storuggla, abnormal postgång
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Grattis till vinnarna!!

Bästa tråden på länge!!

/ Johan K, som gör hatten av till vinnarna!
 

Ape of Wrath

DOWN WE GO
Joined
13 Jul 2012
Messages
1,582
Location
Göteborg
När jag klev innanför dörren idag efter jobbet låg minsann ett paket där på golvet och väntade.

RuneQuest 2 blev vinsten, vajert!

Mycket tack för detta!
 

snorful

Veteran
Joined
29 Nov 2012
Messages
37
Location
Götlaborg
Heh. Twilight 2000's vapenmanual var det första rollspelsupplement jag någonsin använde, så,det där är rätt nostalgiskt.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
12,016
Location
Ludvika
Jag är förvirrad. Jag trodde vi tävlade om rakgrejor. Nu kan jag istället se fram emot ett rollspel i brevlådan?

This is a good thing!

=)
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Öh... Ja, så går det när man inte läser startinlägget antar jag.
Två rakset, fem rollspel.


Storuggla, fläskkarrekarneval
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,420
Andra dagen med nya rakhyveln. Mycket nöjd.

Snabbare och lättare att använda än rakkniven, och bättre än skit-giletten jag också har.

Men Storuggla, varför ville du bli av med den?
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
"Andra dagen med nya rakhyveln. Mycket nöjd.

Snabbare och lättare att använda än rakkniven, och bättre än skit-giletten jag också har.

Men Storuggla, varför ville du bli av med den?"


ZOMG vilket blad???? Jag utgår från att eftersom du nyttjat kniv redan vet att du ska köra med, tvärs och mot skäggväxten dock. Kniv är ju jättetrevligt men en säkerhetshyvel är fan så mycket snabbare och lättare att använda, speciellt om man ska upp på morgonen och kanske inte är helt vaken eller så. Och femtioelva oliak klingor på hyveln går fetbort, värdelöst!

Jag ville egentligen inte bli av med den, men jag har två andra Slim som jag tycker är finare och jag behövde platsen den tog upp till min nya fina modifierade Merkur Progress. Tyvärr tänkte jag tydligen undermedvetet att "Men nu har jag plats för mer!" så... jag löste egentligen inget problem. Och sen om jag kan öppna någons ögon för ordentlig rakning är det en god gärning.


Storuggla, ninja chop
 
Top