Nekromanti Stockholmsforumsöl 19:e oktober?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Joined
17 May 2000
Messages
9,867
Location
Stockholm
Re: Alternativ till Wirströms ...

Organ said:
Är det det stället som nästan ligger vägg i vägg med Källaren Moldau?
Njä, Moldau ligger på parallellgatan Bergsunds strand – så visst är det nära men knappast vägg-i-vägg.
 

Simon

Swashbuckler
Joined
10 Oct 2000
Messages
2,602
Location
Malmö/Stockholm
Osannolikt men möjligt

Jag kommer troligen att lämna Estoc senast fredag dag, men om nånting går fel - som inte innebär att jag hamnar i gipsvagga på sjukan eller liknande - så kan det rent teoretiskt uppstå en möjlighet att komma dit. Bra så? :gremgrin:
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
Re: Osannolikt men möjligt

Bra? Inte särskilt. Bättre kan du.

Fast åas kan vi råka placera Herr Nils med knölpåk på lämpligt ställe vilket kan öka chanserna för att det blir gipsvagga rätt mycket. :gremlaugh:
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
Jag tänker sticka in huvudet och säga hej. Kan inte stanna många minuter, men jag vill inte missa ytterligare ett tillfälle att få se lite fler medforumiter live.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,632
Jag kommer ca 20.00!

Så vänta på mig, snälla...!

/Basse, oumbärlig för sin familj!
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Inte förhandat det än

Jag ska kolla med tjejen. Hon drack öl i går så det kanske är min tur idag. :gremwink:
Jag lovar inget men håll tummarna. :gremsmirk:
 

Pom

Swashbuckler
Joined
23 Jun 2003
Messages
2,926
Location
Enskededalen
*#£+""#!

Fanen och förbaskat!

Jag skrev av adressen fel i sömndrucket tillstånd på fredagsmorgonen, så jag ägnade den dyrbara stund jag hade hoppats få ägna åt nya bekantskaper åt att irra omkring i helt fel del av staden.

För att trösta mig kostade jag på mig en pucko ur en automat. Det kändes passande på något vis. :gremmad:

Men nästa gång skall ingenting få hindra mig!
 

Lambi

Swordsman
Joined
5 May 2001
Messages
597
Location
Stockholm
..and it was good

Eftersom Dante inte håller nog bra koll så hette stället inte Black Sea utan något annat och var en Thai-restaurang numera så var forumsölen inte på black sea. Den var däremot lyckad. Mycket öl och skitsnack var det som kvällen bjöd på. Perfekt!

Vi ringde också och fylleskällde på Rising som inte dykte upp. Han lät lite trött och 'jaja, ni är fulla och skriker okvädesord. Jaja. Nej jag kommer inte. Inte ens om Andes suger ölskum ur Dantes mustasch.'

Tomas Arfert satt och kelade lite med sin halvkubikmeters släpbara dator. Det dök upp kvinnor på forumsölen. Läskigt men sant.
Karlsheimer berättade om livet som lärare. Dante om Dalai Lamas heliga avföring. Basse gillar förorten men är en stockholmskis med kulturarv. Magnus Seter smet hem tidigt. Chrull och Madde också (fast inte riktigt lika tidigt). Herr Nils är vårt bästa kort när det gäller att infiltrera talibaner. Och... och... och... mer. Dom andra ska ju få lite att berätta också.

Det skall nu vara känt att Johan Rising från och med nu har en svart stjärna i himlen. Fy Rising!
 

Bombu

Hero
Joined
21 Feb 2003
Messages
833
Location
stockholm
Re: ..and it was good

Det skall nu vara känt att Johan Rising från och med nu har en svart stjärna i himlen. Fy Rising! det här ovan var ett citat från inlägget ovan

Jag känner mig som Rising, liksom att det inte alltid blir av att komma på forumsöl fastän man tänkt sig att nån gång dyka upp.....eller i mitt fall aldrig dykt upp...



fast jag känner mig inte som rising i övrigt... tror jag....

eller :gremcrazy:..... :gremsuck: :tekopp:.... kul att ni hade kul på forumsölen....
 
Top