Ymir said:-Eon IVs- defaultsetting är Jargien med lutning åt Västlanden...
Låter gött! Jag ser fram emot Eon IV med spänning!Blasphemy said:När det gäller tidsplanen så är jul lite väl positivt. Vi vill att boken ska kännas komplett, färdig och spelbar och inte bli sönderstressad i sista stund. Så räkna med att det kommer ut i början av 2013, kanhända till GothCon.
bozar said:Kommer köpa Eon 4 i vilket fall för att stödja Neogames och se till att jag bidrar till att ni släpper fler produkter.
Sen kanske jag inte använder nya Eon systemet för jag gillar det gamla men visst lite tungdrivet är det (kommer kanske inte bli någon skillnad?). Är det snabbare, dödligare och fångar känslan i mundana bättre, ja då kommer även jag retirera från mitt konservativa läger.
Vågar man hoppas på julen 2012?
Swedman said:bozar said:Kommer köpa Eon 4 i vilket fall för att stödja Neogames och se till att jag bidrar till att ni släpper fler produkter.
Sen kanske jag inte använder nya Eon systemet för jag gillar det gamla men visst lite tungdrivet är det (kommer kanske inte bli någon skillnad?). Är det snabbare, dödligare och fångar känslan i mundana bättre, ja då kommer även jag retirera från mitt konservativa läger.
Vågar man hoppas på julen 2012?
Inte för att vara sådan men jag hoppas själv på julen 2013, då blir jag förhoppningsvis inte besviken när det blir försenat och skulle det mot förmodan släppas Gothcon 2013 så kan jag fira istället.
Julen 2012 känns dock lite för optimistiskt.
// Swedman som hoppas på en trevlig och tidig överaskning
Evokee said:Men mer än någonting annat hoppas jag på att få lite nya moduler (Jargien och Damarien te x) efter att bromsklossen Eon4 är släppt.