Nekromanti Star Wars: The Old Republic

bladerunner_35

Warrior
Joined
21 Jul 2001
Messages
286
Location
Landskrona
Min personliga åsikt är att SWTOR är ett ganska dåligt eller i alla fall högst mediokert dataspel. Jag har precis börjat och har en karaktär på level 8 och har inte sett något av de fantastiska och personliga stårys som mina kamrater pratat sig varma om.

Visst är det mycket voice-acting men jag ser ingen som helst skillnad på WOW eller ens AO på den tiden det begav sig (däremot blev jag riktigt imponerad av CGI sekvenserna i början av spelet - när kommer filmen?!?).

Vill du spela bra dataspel köp Deux Ex Human Revolution, Mass Effect, Skyrim eller något annat av de mer välgjorda dataspelen.

Vill du spela MMO med kompisar (eller främlingar) kör på Star Wars. Det är inget dåligt MMO, tvärtom är det förmodligen ett av de bättre MMO:na som finns men det är fortfarande ingen större skillnad på övriga MMO och mät mot övriga dataspel står det sig slätt (om du inte är ett Star Wars fan förstås).

Vill du ha möjlighet att bara hoppa in och köra så gå med i ett guild. Det brukar fungera rätt bra så länge du hittar rätt guild (ett stort casual brukar vara enkelt att hitta och höjer spelet ganska mycket).
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,981
Location
Linköping
Ja hur är det med miljöerna? Där borde ju swtor kunna sparka rumpa eftersom det är STAR WARS! Världen som är inpräntad i min själ sedan 10-årsåldern (eller när jag nu såg filmerna första gången).

Jag har ingen relation till Azeroth, inga starka band till Rohan (som min LOTR-karaktär kommer ifrån) men säg Tatooine, Hoth eller Endor och mina ögon kommer att glimma som en ljussabel.
 
Top