Nekromanti Star Wars D6 REUP på Lulu

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,075
Location
Ereb Altor
Dunderklumpen;n233437 said:
ÄH! Åk hem lite tidigare och posta en bild åt oss! Sen kan du åka tillbaka om du nu vill/måste. Eller så stannar du kvar hemma och kör en kort kampanj SWD6. ;)

Jag borde väl ha fått med då tycker jag. Beställde ju samma dag. Får återkomma!
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Jag tänkte ev utnyttja helgrabatten Krank tipsade om. Hur gör jag om jag vill ha insidan i färg?
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Om någon kan förklara innan tiden för rabbaten går ut är jag tacksam!
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,075
Location
Ereb Altor
Lightshy;n233866 said:
Om någon kan förklara innan tiden för rabbaten går ut är jag tacksam!
Har bara lagt upp den svart/vit. Dels var det lite jobb och dels skulle färg gå på nästan 1000kr.
 

lilonjo

Veteran
Joined
28 Sep 2016
Messages
73
Dunderklumpen;n233437 said:
ÄH! Åk hem lite tidigare och posta en bild åt oss! Sen kan du åka tillbaka om du nu vill/måste. Eller så stannar du kvar hemma och kör en kort kampanj SWD6. ;)
Haha ja det blir lite svårt i och med att jag skvalpar omkring på Nordsjön!
 

lilonjo

Veteran
Joined
28 Sep 2016
Messages
73
Måns;n233473 said:
Jag borde väl ha fått med då tycker jag. Beställde ju samma dag. Får återkomma!
Jag körde på dyr-frakten så kanske därför det kom lite snabbare... inte för att det hjälpte mig dock
 

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
lilonjo;n233912 said:
Haha ja det blir lite svårt i och med att jag skvalpar omkring på Nordsjön!
Nordsjön? Simavstånd för en frisk och pigg människa som...Juste... "rabiesmittad sjöman" var det ja... nåväl. Nevermind. ;)
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Måns;n233873 said:
Har bara lagt upp den svart/vit. Dels var det lite jobb och dels skulle färg gå på nästan 1000kr.
1000:- med eller utan frakt?
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Måns;n233941 said:
Utan. Men som sagt, jag har inte lagt upp den och kommer inte att göra det heller.
Hade tänkt göra det själv, med hjälp av lite tips.
Men med koden kostar den svartvita bara typ 130:- & fri frakt så det är ju inget att tveka på nu när du Måns gjort ett fantastiskt jobb.
Då har man ju ett arbets ex. Jag är dock intresserad av att försöka göra ett färgex. med det vita Darth Vader omslaget att ha som samlarex.
WES SW är det spel som näst drakar är grunden för allt mitt rollspelande och idag det spel som jag investerat mest i. Ett snyggt färgex. hade blivit som löken på laxen.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,075
Location
Ereb Altor
Bara du hittar bra underlag. Jag orkade inte leta när jag insåg att hårdpärm hade annan storlek. Men hittar du filer/bilder som funkar är det inte speciellt svårt.
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Jag gillade DV omslaget men när jag såg Måns' omslag var det bara smääält vad jag gillade det. Älska pre-empire trade dressen på SW.
 

Mogger

Hipsteranka
Joined
12 Nov 2001
Messages
17,075
Location
Ereb Altor
Paal;n235651 said:
Min kom idag. Ser mycket bra ut. Helt okej papperskvalitet och inlagan fungerar fint i svart /vitt. Stort tack för hjälpen Måns!
Ingen orsak! Tyvärr har mina inte kommit än... :(
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,620
Location
Rissne
De försökte tydligen leverera min idag. Tyvärr var det någon jävla budfirma som försökte göra hembesök, och sånt förstår jag öht inte varför det görs när det ska skickas saker till privatpersoner - såna tenderar väl att vara på jobbet?

Nåja, förr eller senare kommer väl det här superförsenade tåget fram och då ser jag väl om de lämnat vidare instruktioner...

EDIT: Tydligen måste jag skicka vidare paketet till min arbetsplats. Tänk, om Lulu bara hade kunnat använda det vanliga postsystemet så hade jag kunnat ha mina böcker nu...
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Råkade ut för precis samma sak. Är dock hemma imorgon, då ska de göra ett nytt försök...
 

Paal

Imaginär fantast
Joined
10 Nov 2011
Messages
1,368
krank;n235734 said:
De försökte tydligen leverera min idag. Tyvärr var det någon jävla budfirma som försökte göra hembesök, och sånt förstår jag öht inte varför det görs när det ska skickas saker till privatpersoner - såna tenderar väl att vara på jobbet?

Nåja, förr eller senare kommer väl det här superförsenade tåget fram och då ser jag väl om de lämnat vidare instruktioner...

EDIT: Tydligen måste jag skicka vidare paketet till min arbetsplats. Tänk, om Lulu bara hade kunnat använda det vanliga postsystemet så hade jag kunnat ha mina böcker nu...
Ibland har det sina fördelar att vara hemma och vabba :)
 

Dunderklumpen

Veteran
Joined
1 Jan 2017
Messages
178
Paal;n235651 said:
Min kom idag. Ser mycket bra ut. Helt okej papperskvalitet och inlagan fungerar fint i svart /vitt. Stort tack för hjälpen Måns!
Kan man få se någon bild från baksida och insida också? :)
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Fick min nu! Jättesnyggt omslag Måns (säger igen: jag älskade Vader/dödsstjärnan-omslaget men detta var ännu snyggare) och du har gjort ett toppenjobb, inlagan är crisp och snygg. Sen är ju REUP väldigt B på många sätt. Ex vis har dom stavat det Costikayn. Men jag ser fram mot att spela eller spelleda detta. Som jag skrev i den andra tråden lutar jag åt att köra en massa Sine Nomine prylar som inspiration och grund, förhoppningsvis kan Starvation Cheap ge något om vi ska köra R eller Empire annars grund-SWN-boken och Other Dust. Eller… bara skita i alla OSR/Sandbox-pretentioner, placera mig mer i Impro-hörnet, och låta det bli spelardrivet med lite Dramasystem-regler. Det får vi se!

Men detta eventuella SWd6-mashupande får dock bli in the grim darkness of the far future för på kort sikt ska jag ju köra min Corsair Council–kampanj.

Än en gång stort tack till er FFA Måns för att ni drog igång och genomförde detta!?
 

2097

deleta mitt konto tack
Joined
20 Sep 2014
Messages
3,643
Dom blandar "his" och "her" rätt friskt för Rojo Barant också. Ja ja, jag ska börja kisa lite mera när jag tittar i gratis-häst–munnen. :)
Tror spelet kommer fungera bra!
 
Top