PROMOTION Stötta rollspel.nu ekonomiskt på Ko-fi

En fundering. Kikade på länken och ser listan med de som ger support. Jag ser att många syns flera ggr och man syns själv en enda gång. Är det så att löpande support (månadsinbetalning) bara syns en gång och de som gör engångsinsättningar syns flera ggr?

En fundering. Kikade på länken och ser listan med de som ger support. Jag ser att många syns flera ggr och man syns själv en enda gång. Är det så att löpande support (månadsinbetalning) bara syns en gång och de som gör engångsinsättningar syns flera ggr?
Bra fråga... Någon som förstår ko-fi får svara på den. Jag vet bara att mina donationer inte syns alls eftersom jag swishar direkt till @Magnus Seter, som fortfarande inte fixat en swish specifikt för det här ;)

Menar du i Feed eller Leaderboard? I Feed tror jag de som gör engångsinsättningar syns allt eftersom de gör sådana (därav flera listningar i några fall), och i Leaderbord syns backarna som gett mest dvs totala donationer - här bör de flesta månadsgivare som varit med ett tag hamna?

EDIT man ser ju i Feeden att "entomophobiac gave support! " för "2h" sedan.

Last edited:
Back