PROMOTION Stötta rollspel.nu ekonomiskt på Ko-fi

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Hej!

Jag har fått flera förfrågningar om hur man kan stötta driften av rollspel.nu ekonomiskt. Jag har nu skapat ett konto på Ko-fi där du kan skicka ett bidrag om du så vill.


Detta är fortfarande i teststadiet, och jag tar gärna emot feedback på upplägget. En Swish-drive kommer att dyka upp efter GothCon.

OBS! Att delta i detta är helt frivilligt. Allt hjälper men det som hjälper mest är att ni deltar på forumet och är en del av alla diskussioner som pågår här.

MVH

/Magnus
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,880
Location
Marjura
Testade en engångsdonation också, ser ut så här som respons:

Your guest receipt​
You just supported Magnus Seter on ko-fi.com. Thanks for using Ko-fi!​
Support for Magnus Seter​
€15​
Ko-fi Fee (Zero!)​
--​
Total​
€15​
Unlike most services, money is sent directly to the creator. Ko-fi does not get in the middle of the transaction.​
Thanks for using Ko-fi!
Your support means a lot to Magnus Seter

Magnus Seter left this message for supporters:
Tack för ditt stöd! Allt som samlas in från detta konto går till att betala driften på rollspel.nu. I dagsläget ligger den summan på runt 500 SEK per månad, och alla bidrag jag får in hjälper forumet att fortsätta vara en plats att diskutera rollspel.
You paid as a guest​
You weren't logged in to Ko-fi when you made the payment, which means you won't be able to engage with or get supporter updates from Magnus Seter. You won't be able to unlock supporter-exclusive content uploaded by Magnus Seter, but it's not too late! You can link the transaction to a new or existing Ko-fi account within 72 hours.​
 

Badmojo

Old’s cool
Joined
21 Sep 2011
Messages
1,880
Location
Marjura
Eftersom Top Supporters syns, så finns det väl åtminstone något mätbart i retur som gör att ett företag kan sponsra lite högre belopp och få det avdragsgillt för "reklamen"?
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,463
Location
Stockholm
Eftersom Top Supporters syns, så finns det väl åtminstone något mätbart i retur som gör att ett företag kan sponsra lite högre belopp och få det avdragsgillt för "reklamen"?
Oj, det har jag ingen aning om. Men om något företag vill testa, så go ahead! :D
 

ceruleanfive

Bläckfisk
Joined
23 Feb 2017
Messages
2,724
Location
Eskilstuna
Även om det nu inte blev några Patreon-nivåer med extraperks, kan man ändå få begära som månadsgivare att eventuellt överskott går till att så sakteliga avbetala era tidigare utgifter och/eller att ni äter och dricker något gott med jämna mellanrum och/eller att ni köper er ett kul spel då och då?
 
Last edited:
Top