Nekromanti Största missuppfattningen om er

haltageten

Dum inuti huvudet
Joined
11 Apr 2004
Messages
578
Location
Stockholm
Uhm, well om du frågar riktigt snällt kan jag lägga upp den på Tokons Tokar...

- Jocke, känner att han har tid över.
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,610
Location
Stockholm
Att jag vet vad jag sysslar med. Att jag är proffsig och noggran och målmedveten. Ofast halkar jag bara runt på ett bananskal och ber att jag ska landa någonstans mjukt. =)
 

Erufailon

Swordsman
Joined
20 Jul 2001
Messages
497
Location
Göteborg
ok, här har vi en lista:
1. att folk tror jag är gotare - detta för att jag brukar gå runt i mörka kläder och svart mantel (varför? jag trivs i det, och tycker det e snyggt)

2. det finns en hel del fördommar om nykterister...

3. att jag går på något när jag spelleder (eftersom jag kan vara tämligen närvarande och leva ut det hela), en kompis till mig har sagt en gång: alltså johan, du måste ha en inbyggd etanolproduktion i kroppen(tror inte jag citerar helt ordagrant nu)

4. ok, får rabbla upp lite här:

att jag är en groda (för att jag kväker ut mig saker)

att jag är en trollkarl (kolla, en trollkarl!)

att jag är satanist och satan själv(mötte en gammal person en gång som frågade mig helt lugnt om jag var satanist, jag svarade nej och han sade jahop, mkt intressant möte det där)

att jag är frodo (har fanken mig inte utåtstående ögon!)

att jag är ett troll (jadu, med min kropshydda skulle jag nog kalla mig mera förväxt vätte eller nått)

Robin hood (jag hade grön mantel då)
 
Joined
25 Jun 2000
Messages
1,243
Location
Stockholm,Svearike, Tellus, Vintergatan
Att jag är yngre än vad jag är - Folk verkar tro att jag går i gymnasiet typ (vilket iof inte är så jätte långt ifrån sanningen eftersom jag tog studenten för ca 2 år sedan)

Att jag är en riktig superpluggis - måste bero på glasögonen

Att jag är expert på alla djur - Därför att jag har gått djurvårdarutbildning (är iof troligtvist bättre än medeltölpen iof :gremtongue:)

Att jag är råsosse - Var iof sosse förut, men nu har jag rört mig mer mot mitten. Jag har bara inte berättat det för någon ännu:p
 
Top