Varulv #SpringSmash2023 – anmäl dig Här!!!1!!

Octagonal

Hero
Joined
24 Sep 2022
Messages
1,462
Kört en del pingis så Chief Content Manager Octagonal skriver självsäkert upp sig på listan.

Kännetecken är snabbt fotarbete och en skenande hybris. Föredrar därför rundpingis. Angående spelstil är upplägg är i mina ögon okej, omöjligt att hinna runt annars ju. Däremot ska dom fega ulvarna som smashar uppläggen ut illa kvickt;)

Låter som ett roligt spel detta. Hoppas det droppar in ett par festsugna spelare till sista dagen nu!
 

Vimes

Lenny Kravitz
Joined
15 Jun 2000
Messages
11,378
Sex anmälda nu, det verkar som om @Sidd kommer undan trots att jag fick första rösten. Men var är resten då?

Jag vet att @Martin3 har börjat jobba med något som gör att han inte kan spela varulvsspel på arbetstid (känns som en facklig fråga tycker jag), men det kanske finns någon form av lucka ändå?

Och @fjodorsenuba undrar man ju var han är.

Sen har vi ju @Andersson! Och @BiobunkerVII!

(Och alla jag taggade tidigare, och alla jag glömt tagga. Kom och spela varulvsspel med oss!)
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
8,595
Vi kör en sista bump och komihåg för det här roliga, lagom allvarliga och fräselifräsiga spelet! Kl 24.00 stänger anmälan så passa på nu!

Språkintresserade ska verkligen ta vara på den här chansen! Jag är säker på att ni kommer få extra kul i nylingot på Framgångståget!

Eller som vi 'tågare säger:

Häng med på en unikt framgångsorienterad målresa med garanterad succeéoptimering av ett demand-criterion-applicerat prophecy-destinerat strategilandskap [DCAPDS-modellen] som ger DIG personligt utformade vinstmöjligheter på en extremt svåranalyserad och konkurrensutsatt marknad med komplexa utvecklingsbehov i en ständigt skiftande omvärld!

Använd koden #FRMGTG23 så kan du få köpa prenumeration på vårt nyhetsbrev "Framgångshorisonten - fram och baksidorna!" till nedsatt pris: 9999kr/månad!


Psst @Genesis visst hade du kunnat göra den där texten bättre?! Lead by example! 😀
 
Last edited:

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
3,572
Location
Oktoberlandet
Taget: #FRMGTG23

Läste i senaste numret "Framgångshorisonten - fram och baksidorna!" som jag grävde fram på Dark Net om hur en riktig LLMA görs på snajdigaste sätt så det här irresistible offer vill man ju inte missa💥
Tack Basse👍
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,746
Location
Göteborg
Jag är alldeles för upptagen i närtid, tyvärr. Och har ju inte riktigt orken för ett varulvsspel i månaden. Får bli en annan gång, men det verkar vara ett kul koncept!
 
Top