Nekromanti [Spirit of the Century] Sword & Sorcery

thark

Hero
Joined
16 Feb 2001
Messages
1,023
Location
Linköping
Ja? :)

(Jag hade iofs för mig att det fanns några exempel som tydligen endast existerade i min fantasi.)

Webreferens för spelet då, om inte annat.
 

Yokiboy

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
140
Location
Södertälje
Bra post Dilandau, jag ser fram emot mer. Riktigt bra och intressant början, hoppas spelet kommer bli lika hett. När kan vi väntas se en uppföljare?

SotC ska komma med posten när som helst, jag orkar inte läsa PDF:en, utan vill ha boken...

Mvh,

Jocke
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,556
Location
Fallen Umber
Om du förhandsbeställde boken borde den ha kommit. Jag och thark fick våra förra måndagen.


/Dimfrost
 

Yokiboy

Veteran
Joined
17 Sep 2004
Messages
140
Location
Södertälje
Jo jag förhandsbeställde boken, men har ännu inte fått den. Beställde dock en packe böcker på en gång, men Brennan på IPR påstår att han skickade mitt paket samtidigt som SotC böckerna skickades. Vet inte fan vad som hänt... :gremfrown:
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,481
Location
Stockholm
Stunts

Tänkte bara meddela (ifall det är någon som bryr sig) att även stuntsen börjar komma på sin plats bland rollpersonerna. Vi sköter detta via e-post (och msn, och vår wiki) så att allt ska vara klart nästa gång vi har tid att lira.

Än så länge kan jag säga att det inte direkt varit några överraskande val. Den starke mannen väljer Might-stunts, alkemisten väljer alkemi/science-strunts. Osv.
 
Top