Nekromanti Spindelkonungens Pyramid Extended!

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
I höst, gärna till bokmässan, är planen att det ska komma ut. Det största problemet är att alla bra illustratörer är uppbundna i andra jobb just nu, verkar det som. Så tidpunkten är lite flytande. Fager jobbar på som sjutton med texten vet jag.
 

Jonas Ferry

Swordsman
Joined
22 Feb 2005
Messages
447
Location
Stockholm
Underbart att denna gamla trotjänare till äventyr kommer i ny version. Jag spelleder originalet, dock med nya regler, på Repetikon XXVIII om det finns intresse. Kolla gärna den tråden för mer information.
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
559
Location
Videnmark
Vill äga, måste äga, vem måste jag döda för att lägga mina händer på ett exemplar?
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
559
Location
Videnmark
Jag börjar bli orolig. Var är Spindelkonungens Pyramid? Skall mina ögon aldrig få vila på dessa himmelska sidor?
 

kloptok

Pensionerad astrolog
Joined
14 Dec 2008
Messages
1,223
Location
Stockholm
Tackar. Men jag skulle vilja beställa från SF-Bokhandeln tillsammans med annan populärkultur. Den finns ju tydligen att inhandla på på plats på SF Bok i Göteborg.

Det är ju väldigt konstigt att inte SF-bokhandeln har den än. Jag har ju till och med sett den i tryck när Lekbergs sålt den. Nåja, Lekbergs är ju i vilket fall också en trevlig affär men varför just SF-bokhandeln inte har den kräver nog ett svar från Arfert.
Arfert said:
Vi levererade 200 ex till SF till bokmässan i Göteborg, och så skulle de själva skicka ut böckerna till de olika butikerna. Så vi får hoppas de dyker upp snart, om de inte redan gjort det.
Klaatu said:
Eftersom SF-bokhandeln verkar dra benen efter sig så fick det bli Lekbergs...
 
Top