Phelan;n53965 said:Nu är jag kanske lite trög, men har Spelpaketen skickats ut, ens i pdf-form? På några låter det som att de kommit, men fanns inte i mitt paket (jag CFade även för Spelpaket).
Fick tärningar, stridskort och styggelse, men ingen Äventyrarens handbok.
Kaigon;n53976 said:Vi har gjort det lite svårt för oss genom att använda otydliga namn. Äventyrarens handbok ska ha skickats ut - om du inte fick med ett exemplar av denna tillsammans med tärningar, stridskort etc, skicka ett mail till info[snabel-a]helmgast.se.
Det som kommer framöver är pdf:erna till spelpaketet. Efter det kommer den tryckta spelpaketboken.
Vi ska göra vårt bästa för att kunna göra det möjligt att köpa fler eon-tärningar. Om inte annat på GothCon eller andra konvent där vi helmgastare hänger.Invinciblebug;n53959 said:Gäller detta även eon tärningarna?
Dom var riktigt snygga och jag gillar att ha uniforma tärningar så skulle gärna samla på mig fler.
Minimoni;n54032 said:När kommer spelpaketet på pdf skickas ut?
pingas;n54052 said:Det kommer läggas upp lite i taget om jag hr förstått rätt. Det är mycket att skriva för de stackars halmgastarna.
När allt material som ska vara med i spelpaketsboken är klart så kommer boken att tryckas.