Japp!Gäller det för se andra spelen också?
Inte om ni har mig med...eller om du rullar tärning lika uselt som förra åretI år tar Hyrsvärden hem Ankhjälmen, @Professor T !!
Ja. Hyrsvärden hade ju sitt sämsta år någonsin, MEN roligt var det... (viktigast)Inte om ni har mig med...eller om du rullar tärning lika uselt som förra året![]()
Precis...roligt går före alltJa. Hyrsvärden hade ju sitt sämsta år någonsin, MEN roligt var det... (viktigast)
Vi kan ju redan nu göra ett schema för Ankhjälmens vistelse i respektive hyrsvärds troféskåp fram till SK 27.Precis...roligt går före allt![]()
Alltså jag kan inte läsa det där som annat än "hyresvärden".Ja. Hyrsvärden hade ju sitt sämsta år någonsin, MEN roligt var det... (viktigast)
Jo, det är samma här...Alltså jag kan inte läsa det där som annat än "hyresvärden".![]()
Temat i år verkar ju vara Arkand av undertiteln att döma. Så pirater och stadsfolk och liknande skulle kunna vara en tanke?Spaning! Eftersom flera av Ligisterna bar 1800-talskläder i fjol pga Mina Mardrömmars Stad-releasen, tänker jag att det blir något motsvarande Invincibles-relaterad i år!
Tråkigt! Trikåer, masker och mantlar!Temat i år verkar ju vara Arkand av undertiteln att döma. Så pirater och stadsfolk och liknande skulle kunna vara en tanke?
Jag menar, det kan ju dyka upp en Karkion och diverse ärkemagiker. Inte så tristTråkigt! Trikåer, masker och mantlar!
Min auto-correct läste det också på det viset, så jag fick rätta mitt inlägg i efterhandAlltså jag kan inte läsa det där som annat än "hyresvärden".![]()
’You have my rent sword!’Var du också på @Badmojo?
Då är vi väl bara en man/kvinna/anka från fulltaliga, eller hur @Professor T ?’You have my rent sword!’