Konvent Spelkongress 26 - 17/10 Gamla Riksarkivet

Bra schema, säger en hel del om vad som är viktigt det kommande året för ligan. Inte särskilt intresserad av att spela den dagen så jag kommer att umgås, shoppa lite och bänka mig för lyssna på så mycket som möjligt.

Precis...roligt går före allt:)
Vi kan ju redan nu göra ett schema för Ankhjälmens vistelse i respektive hyrsvärds troféskåp fram till SK 27.

Schemat för årets kongress ser bra ut, inte så många "repetitionspunkter" som tidigare år... :) "Visornas Död" till Nordiska Väsen, är det den kampanj som det hintades om i regelboken? Inte nog med att man missat släppt kongressdatum etc i ca tre månader, man har helt missat att det var en ny kampanj på gång till NV också. Fummel på spelvärldsbevakningsslaget.

Last edited:
Spaning! Eftersom flera av Ligisterna bar 1800-talskläder i fjol pga Mina Mardrömmars Stad-releasen, tänker jag att det blir något motsvarande Invincibles-relaterad i år!

Spaning! Eftersom flera av Ligisterna bar 1800-talskläder i fjol pga Mina Mardrömmars Stad-releasen, tänker jag att det blir något motsvarande Invincibles-relaterad i år!
Temat i år verkar ju vara Arkand av undertiteln att döma. Så pirater och stadsfolk och liknande skulle kunna vara en tanke?

Back